زمان : 24 Dey 1385 - 17:12
شناسه : 4498
بازدید : 1219
افزايش حداقل مستمري بازنشستگان تامين اجتماعي به 200 هزار تومان در بودجه 86 افزايش حداقل مستمري بازنشستگان تامين اجتماعي به 200 هزار تومان در بودجه 86
افزايش حداقل مستمري بازنشستگان تامين اجتماعي به 200 هزار تومان در بودجه 86

خبرگزاري فارس: نائب رئيس مجلس از افزايش حداقل مستمري بازنشستگان سازمان تامين اجتماعي به 200 هزار تومان در بودجه سال 86 خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، محمد‌رضا باهنر صبح امروز در مراسم روز تكريم بازنشستگان كه در محل سالن همايشهاي صدا و سيما برگزار شد، گفت: تفاوت بين دريافتي‌هاي بازنشستگان در كشور از نظر شرعي و عقلي قابل قبول نيست و بايد اصلاح شود.
وي در ادامه افزود: مصوبه مجلس براي افزايش حداقل حقوق مستمري بگيران به 200 هزار تومان براي بازنشستگان كشوري و لشگري به اجرا در آمده است و اجراي آن براي بازنشستگان تامين اجتماعي، دير و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد و حتما در بودجه سال 86 كشور براي آن فكر اساسي مي‌شود.
نائب رئيس مجلس اظهار داشت: اگر دولت بدهي هاي خود را به سازمان تامين اجتماعي سريعتر پرداخت كند تقويت خوبي براي اين صندوق است و سازمان تامين اجتماعي بهتر مي‌تواند خدمات خود را به بيمه شدگان و بازنشستگان ارائه كند.
باهنر تصريح كرد: فراكسيون بازنشستگان مجلس بيشترين اعضا را در مجلس به خود اختصاص داده است به طوري كه از 290 نفر نماينده مجلس 207 نفر عضو اين فراكسيون هستند و از حقوق اين قشر از جامعه دفاع مي‌كنند.
وي با بيان اينكه دولت نهم در خدمت رساني به مردم حريص است، گفت: اين خدمت رساني در دولت از پايين‌ترين اقشار جامعه شروع شده است.
وي به اولين مصوبه مجلس هفتم نيز اشاره كرد و گفت: اولين مصوبه نظام هماهنگ پرداخت بوده است كه به زودي به اجرا درمي‌آيد