زمان : 08 Bahman 1390 - 16:43
شناسه : 44976
بازدید : 1898
شاعری از ابرکوه، در جمع ده شاعر برگزیده کشور(2 نظر) شاعری از ابرکوه، در جمع ده شاعر برگزیده کشور(2 نظر)
یزدفردا :از میان بیش از هزار اثر شعری رسیده به این سوگواره از سراسر کشور، ده اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد که اثر شعری احمدرضا قدیریان شاعر ابرکوهی در جمع این ده شاعر برگزیده کشوری قرار داشت.

سومین سوگواره ملی 72 راوی آسمان که به همت حوزه هنری خراسان جنوبی برگزار شد با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.
مهدی حبیبی رییس حوزه هنری استان خراسان جنوبی در این باره گفت: این سومین سالی است که از عمر این سوگواره می گذرد و با هم فکری هنرمندان این خطه و با همت علاقمندان به سیدالشهدا ع بر آن شدیم که امسال برای نخستین بار این سوگواره به صورت ملی برپا شود.
حبیبی تصریح کرد: داوری آثار رسیده به کمک حوزه هنری کشور انجام گرفت تا هنرمندان طراز اول، نظر خود را در مورد این آثار ارائه کنند و هیئت داوران، منتخبان را برگزینند و معرفی کنند.
گفتنی است که از میان بیش از هزار اثر شعری رسیده به این سوگواره از سراسر کشور، ده اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد که اثر شعری احمدرضا قدیریان شاعر ابرکوهی در جمع این ده شاعر برگزیده کشوری قرار داشت.

یزدفردا :این موفقیت را به استاد احمد قدیریان که از فردائیان همیشه همراه یزدفردا نیز هستند تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون داشته و امید واریم که روزی را شاهد باشیم که ایشان را در جمع بزرگان شعر ایران ببینیم .