زمان : 08 Bahman 1390 - 14:34
شناسه : 44973
بازدید : 2045
تاكيد فرماندار تفت بر تسريع در تدوین سند چشم انداز توسعه شهرستان تاكيد فرماندار تفت بر تسريع در تدوین سند چشم انداز توسعه شهرستان

یزدفردا:فرماندار شهرستان تفت در جلسه سند چشم انداز توسعه شهرستان تفت بر تسريع در تدوین اين سند تاكيد نمود.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا " ابوالقاسم دهقان"در اين جلسه كه با حضوراعضای کمیته راهبردی سند توسعه شهرستان در محل آموزش و پرورش تشکیل شد، ضمن تقدير و تشكر از دست اندرکاران و مسئولان درخصوص همكاري در اجراي اين طرح،  اجراي اين سند را يکي از  اقدامات اساسي و مهم در مسير پيشرفت شهرستان عنوان کرد.

فرماندار شهرستان تفت با بیان اینکه سند چشم انداز یک چارچوب و برنامه مدون شده و مشخص براي مسير پيشرفت شهرستان در آينده است، گفت: سند چشم انداز یک سند آرمانی است که باید شهرستان را در این مدت به آن نقطه ای که تعریف می‌کنیمف برسانیم پس برای موفقیت این طرح باید نگاه خوشبینانه به آینده داشته باشیم و با دیدگاه مثبتمسائل را بررسی کنیم و نقاط ضعف گذشته را به نقاط قوت در آینده تبدیل کنیم.

وی بر اولويت مسائل فرهنگي،آموزشي و علمي در تهيه اين طرح اشاره و افزود:اولویت اول در تهيه و تدوين سند چشم انداز با مسائل فرهنگي،آموزشی و علمی باید باشد چون اگر برنامه هاي سند چشم انداز بر مبناي علمي نباشد اجرايي نخواهد شد و شهرستان را از پیشرفت باز می‌دارد.

در این جلسه اهداف كلان و راهبردهای توسعه شهرستان با حضور اعضا مورد بررسي قرار گرفت و رؤسای ادارات پیشنهادهای خود را جهت اصلاح این اهداف ارائه نمودند.

معاون مدير كل دفتر آمارو اطلاعات استانداري يزد هم در اين جلسه ضمن تاكيد بر همكاري بخش خصوصي در تهيه و تدوين اين طرح گفت: ما باید این کار را از بخش دولتی فراتر بدانیم واز توان بخش‌های خصوصی، نخبگان و پیشکسوتان این شهرستان نيزاستفاده شود، تا یک سندی کامل و جامعی داشته باشیم و شهرستان را به آن سطحی ایده آل برسانیم. در ادامه مجري طرح نيز گزارشي از وضعيت سند چشم انداز و اقدامات انجام شده را ارائه داد.