زمان : 08 Bahman 1390 - 10:59
شناسه : 44959
بازدید : 2818
از سوي وزارت جهاد كشاورزي ابلاغ شد: تسهيلات يارانه دار خريد تراكتور و ادوات از سوي وزارت جهاد كشاورزي ابلاغ شد: تسهيلات يارانه دار خريد تراكتور و ادوات
یزدفردا :محمد حسين ملانوري با بيان اين خبر افزود: در سالجاري سهميه از اين محل بيش از 20 ميليارد ريال اعلام شده كه در راستاي حمايت بيشتر بخش هاي تعاوني، تشكل ها و توليد كنندگان ادوات و ماشين آلات متفاوت، شيوه هاي حمايتي خاصي در دستور العمل سالجاري تدارك ديده شده است .
وي اشاره كرد: در اين دستورالعمل بيشترين حمايت از خريد ماشين آلات نوين در بخش تعاوني ها و تشكل هاي مكانيزاسيون و با يارانه حدود 8 درصد و كمترين يارانه مربوط به تراكتورهاي معمولي در بخش خصوصي و متقاضيان حقيقي با يارانه 2 درصد پيش بيني شده است.
ملانوري تصريح كرد: اين تفاوت عمده در دستور العمل امسال با سال هاي گذشته ، يكي از دلايل تاخير ابلاغ سهميه ها ازسوي وزارتخانه بوده است.
اين مقام مسئول خاطر نشان ساخت: چرخش كاري اخير اين تسهيلات مانند سالهاي گذشته از طريق مديريت جهاد شهرستان و معرفي مستقيم به بانك هاي عامل (كشاورزي) مي باشد و نياز به تردد كشاورزان بين شهرستان و مركز استان نمي باشد.