زمان : 06 Bahman 1390 - 01:03
شناسه : 44890
بازدید : 3578
بهره برداری از ساختمان جدید آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز تفت ایام دهه مبارک فجر آغاز می شود بهره برداری از ساختمان جدید آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز تفت ایام دهه مبارک فجر آغاز می شود

بهره برداری از ساختمان جدید آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز تفت ایام دهه مبارک فجر آغاز می شود.

مسوول دانشگاه پیام نور مرکز تفت با اعلام این خبر زیربنای این ساختمان را 2 هزار و 300 مترمربع اعلام و خاطرنشان کرد برای ساخت این ساختمان افزون بر 10 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

اکبر ذوالفقاری با بیان اینکه این ساختمان شامل 18 کلاس درس و 4 واحد آزمایشگاهی-تحقیقاتی است افزود با افتتاح، بیش از 4 هزار و 500 دانشجوی این مرکز علمی از امکانات آموزشی این ساختمان استفاده می کنند.

وی از تجهیز و سکوبندی آزمایشگاههای پژوهشی-تحقیقاتی ساختمان جدید در 6 ماه اینده خبر داد و گفت برای تجهیز و سکوبندی این آزمایشگاهها بیش از 5 میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد.

مسوول دانشگاه پیام نور مرکز تفت افزایش رشته های کارشناسی ارشد این مرکز علمی را یاداوری و بر تسریع در تجهیز و سکوبندی آزمایشگاههای این ساختمان تاکید کرد.

اکبر ذوالفقاری با بیان اینکه دانشگاه پیام نور مرکز تفت مهرماه اینده در مقطع کارشناسی ارشد حداقل در 4 رشته زبان ادبیات و فارسی، ادبیات کودک و نوجوان، بیوشیمی و علوم قران و حدیث دانشجو می پذیرد اظهار امیدواری کرد این رشته ها به 8 رشته افزایش یابد.

به گفته وی علاوه بر کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور مرکز تفت مهرماه اینده در 45 رشته تحصیلی لیسانس نیز دانشجو می گیرد.

دانشگاه پیام نور مرکز تفت با بیش از 45 رشته تحصیلی و بیش از 4 هزار و 500 دانشجو یکی از مراکز فعال و محوری دانشگاه پیام نور استان یزد محسوب می شود.

این مرکز علمی-اموزشی با 20بیش از عضو علمی، 220 استاد مدعو و بیش از 30 پرسنل اداری-خدماتی همواره مورد استقبال داوطلبان در استان یزد و استانهای همجوار بوده است

امکانات این دانشگاه شامل ازمایشگاهها و کارگاههای آموزشی-تحقیقاتی زمین شناسی، زیست شناسی، شیمی، جغرافیا، کتابداری، سنگبری، جنین شناسی، بافت شناسی، فیزیک ، سیستماتیک گیاهی، سالن ورزشی و ساختمانهای جنبی، غذا خوری، کتابخانه ، سایت کامپیوتر و فضای مناسب اموزشی است