زمان : 05 Bahman 1390 - 15:51
شناسه : 44869
بازدید : 2353
جانشین ستاد انتخابات استان بر رعايت قانون در تمامي مراحل انتخابات تاكيد كرد جانشین ستاد انتخابات استان بر رعايت قانون در تمامي مراحل انتخابات تاكيد كرد

جانشین ستاد انتخابات استان  بر رعايت قانون در تمامي مراحل انتخابات تاكيد كرد و گفت:رعايت قانون بايد بعنوان فصل الخطاب قرار بگيرد و همه در هرجايگاهي كه هستيم وظيفه شرعي خودمان بدانيم و سعي كنيم طبق قانون عمل نماييم


به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات تفت،مهدی تقوایی صبح امروز در نشست مشترك اعضای ستاد انتخابات استان یزد و عوامل اجرايي،نظارت،بازرسي و بخشداران شهرستان تفت با یادآوری اهمیت انتخابات گفت: امروز دشمن از همه ظرفیت و توان خود درعرصه جنگ نرم برای ایجاد تنش در جامعه ما استفاده می كند  و  اوج مقابله كفر با اسلام است. كفر با همه ظرفیتش به میدان آمده و اگر ما مسئولین در رفع این تنشها و ممنوعیتهای حضور مردم تلاش ننماییم گناهی نابخشودنی را مرتكب شده ایم.

 

 

مدير كل سياسي و انتخابات استانداري همچنین با تشكر از همه اعضای ستاد انتخابات در استان و شهرستانها گفت:به بركت این نظام و این دولت ،ما حتی در دورترین مناطق و روستاهای محروم از نظرامكانات هیچگونه مشكلی نداشته و در همه ادوار،انتخابات دراستان یزد به بهترین نحو ممكن با كمترین تبعات و مشكلات برگزار شده است.

 

 

جانشین ستاد انتخابات استان یزد گفت: آنچیزی كه نظام امروز به آن نیاز دارد حضور حداكثری مردم در پای صندوقهای رای است و ما باید با تمام توان ،انگیزه مردم را برای حضور در این انتخابات پررنگ نماییم.

 

 


وي تلاش در جهت حضور حداكثري مردم پاي صندوق هاي راي را يادآور و ادامه داد:آنچيزي كه نظام امروز ما به آن نياز دارد حضور حداكثري مردم پاي صندوقهاي راي هست، همه در فرمانداريها و بخشداريها و همه افرادي  كه به نوعي مسئوليت دارند بدانند كه هر بحثي كه انگيزه مردم را براي حضور در انتخابات كمرنگ كند گناه نابخشودني است .

 

 

تقوايي به برنامه ها و جنگ نرم  دشمن اشاره و گفت: ما در كشور موضوعات متنوعي داريم كه دشمن مي تواند از آن براي ايجاد تنش استفاده كند و امروز دشمن از همه ظرفيتهاي خود در عرصه جنگ نرم استفاده مي كند. در بعد جهاني تحريمهايي كه عليه كشور ما انجام ميدهند كاملا ناجوانمردانه است.

 

 

 

 

مدير كل سياسي و انتخابات استانداري تبليغات و اطلاع رساني براي شركت پرشور مردم در انتخابات را وظيفه همه عنوان نمود و افزود: ما تا زمان انتخابات و تبليغات فرصت كمي داريم و در اين فرصت برنامه تبليغات وظيفه تك تك ماست و كارگروههاي تبليغات و اطلاع رساني بايد اثر و نمود خود را در جامعه نشان دهند، روحانيت معزز در مساجد توصيه هاي حضرت امام راحل و مقام معظم رهبري را در مورد انتخابات تبيين نمايند.وظيفه معلمين هست كه جوانان ما را كه در معرض ابهامات و شبهات فراواني هستند ذهن آنها را به سمت و سوي اين نظام سوق دهند.

 

 

وی اظهار امیدواری كرد در این دوره نیز بدون هیچ مشكلی و با حضور حداكثری  بتوانیم 12 اسفند را روزسرور و شادی همه دلسوزان این نظام و پیروان ولایت رقم بزنیم و دشمن را به عقب برانیم.

 

 

در اين جلسه هم چنين مسئولان كميته هاي ستاد انتخابات استان گزارشي از اقدامات و فعاليت هاي انجام شده را ارائه نمودند.