زمان : 24 Dey 1385 - 16:57
شناسه : 4486
بازدید : 594
مشاور فرماندار شهرستان ميبد در امور زنان گفت: طرح رحمت از اواسط آذر ماه سال جاري در شهرستان ميبد آغاز و تا كنون 10 كلاس 40 نفره براي اين طرح تشكيل شده كه با استقبال خوبي از سوي مردم اين شهرستان مواجه شده است. مشاور فرماندار شهرستان ميبد در امور زنان گفت: طرح رحمت از اواسط آذر ماه سال جاري در شهرستان ميبد آغاز و تا كنون 10 كلاس 40 نفره براي اين طرح تشكيل شده كه با استقبال خوبي از سوي مردم اين شهرستان مواجه شده است.
مشاور فرماندار شهرستان ميبد در امور زنان گفت: طرح رحمت از اواسط آذر ماه سال جاري در شهرستان ميبد آغاز و تا كنون 10 كلاس 40 نفره براي اين طرح تشكيل شده كه با استقبال خوبي از سوي مردم اين شهرستان مواجه شده است.

وحيده دهقاني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي ايسنا - منطقه يزد، اظهار داشت: طرح رحمت كه فراخوان آن از سوي استانداري يزد اعلام شده بود، از اواسط آذر ماه سالجاري در شهرستان ميبد شروع شده و تاكنون نيز ادامه دارد.

وي افزود: جلسه توجيهي مربيان اين طرح با حضور مريم عبدالحسين‌زاده، مشاور استاندار در امور زنان تشكيل شد و كلاس‌ها در حال برگزاري مي‌باشد.

مشاور فرماندار شهرستان ميبد در امور زنان در پايان خاطرنشان كرد: تا هفته آينده نيز 3 كلاس جديد تشكيل خواهد شد و اين در حالي است كه استقبال جهت شركت در اين دوره از سوي اهالي روستاي ركن‌آباد بسيار قابل توجه بوده است.

شايان ذكر است؛ طرح رحمت شامل يك دوره آموزشي - تربيتي در زمينه‌ قرآن و عترت است كه براي زنان كارمند و همسران كارمندان دولت اجرا مي‌شود