زمان : 05 Bahman 1390 - 02:30
شناسه : 44846
بازدید : 1935
تصمیم جبهه متحد بر معرفی لیست اختصاصی است/انتقاد آقا تهرانی از ارائه لیست اختصاصی اصولگرایان‎؛ این شعار وحدت الکی یعنی چه؟ تصمیم جبهه متحد بر معرفی لیست اختصاصی است/انتقاد آقا تهرانی از ارائه لیست اختصاصی اصولگرایان‎؛ این شعار وحدت الکی یعنی چه؟

تصمیم جبهه متحد بر معرفی لیست اختصاصی است/انتقاد آقا تهرانی از ارائه لیست اختصاصی اصولگرایان‎؛

این شعار وحدت الکی یعنی چه؟


انتقاد آقا تهرانی از ارائه لیست اختصاصی اصولگرایان‎؛

این شعار وحدت الکی یعنی چه؟


این گونه که می گویند ، شدنی نیست ؛ اگر واقعا خواهان وحدتیم باید از طریق گفتگو و مذاکره به نتیجه برسیم ، که متاسفانه ما چندین بار این را خواسته ایم و نشده است!

حجت الاسلام آقا تهرانی ، عضو موسس جبهه پایداری با انتقاد از برخی تصمیمات مبنی بر عدم حضور نامزد مشترک در لیست جبهه متحد اصولگرایان گفت: ما به وظیفه خود نگاه می کنیم و درصدد هستیم تا رقابت ایجاد شود و این در راستای مشارکت حداکثری مردم است.


معلم اخلاق هیات دولت ادامه داد: ما درباره وحدت صحبت کرده ایم و خدمت حضرت آیت الله مهدوی پیغام داده ام برای اینکه مشترکاتمان در لیست ها بیشتر شود، آمادگی هرگونه مذاکره و گفتگو را داریم و این به این معنا است که ما می خواهیم هر چه پیش می آید ، وضعیت بهتر شود.


وی خاطرنشان کرد: وحدت مذاکره می خواهد ، ما نمی دانیم این شعار وحدت الکی یعنی چه؟ این گونه که می گویند ، شدنی نیست ؛ اگر واقعا خواهان وحدتیم باید از طریق گفتگو و مذاکره به نتیجه برسیم ، که متاسفانه ما چندین بار این را خواسته ایم و نشده است، آیا جدا کردن افراد مشترک در لیست وحدت است؟

غفوری فرد مجددا تاکید کرد:

تصمیم جبهه متحد بر معرفی لیست اختصاصی است


نظر ما هنوز هم به اتحاد است ، اما ظاهرا با راهی که جبهه پایداری پیش می رود، رسیدن به اتحاد ضعیف تر می شود

حسن غفوری فرد با اشاره به درخواست های مکرر از جبهه پایداری برای پیوستن به روند وحدت اصولگرایان  گفت: نظر ما هنوز هم به اتحاد است ، اما ظاهرا با راهی که پیش می روند، امکان رسیدن به اتحاد ضعیف تر می شود.


عضو فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد: جبهه پایداری لیست خود را تهیه کرده و حتی در خیلی از استانها معرفی هم کرده است ، اما جبهه متحد اصولگرایان لیستی اعلام نکرده و هنوز منتظر است و امید دارد شاید به توافق برسد ، هر چند که احتمال آن ضعیف است.


غفوری فرد خاطرنشان کرد: افرادی شاخصی هستند که خدمات زیادی داشته اند و همه اصولگریان با سلایق مختلف به ایشان اعتقاد دارند و ممکن است نامشان در چند لیست باشد اما جبهه متحد اصولگرایان تصمیم دارد افرادی که در لیست جبهه متحد هستند در لیست دیگری نباشند و به اینگونه موارد را بر نخواهد تابید.


وی افزود: نظام ما حزبی نیست اما بیش از 200 حزب ، گروه و جبهه در کشور داریم و احتمال وجود برخی نامها در لیست های مختلف زیاد است اما تصمیم جبهه متحد بر معرفی لیست اختصاصی است.