زمان : 04 Bahman 1390 - 01:53
شناسه : 44816
بازدید : 2055
پدر شهيد مصطفي احمدي روشن:  عشق و علاقه مصطفي به رهبر  از مهمترين ويژگي هاي او محسوب مي شد(1 نظر) پدر شهيد مصطفي احمدي روشن: عشق و علاقه مصطفي به رهبر از مهمترين ويژگي هاي او محسوب مي شد(1 نظر)

پدر شهيد مصطفي احمدي روشن:


عشق و علاقه مصطفي به رهبر معظم انقلاب اسلامي (مد ظله العالي) از مهمترين ويژگي هاي او محسوب مي شد


مراسم گراميداشت ياد و خاطره شهيد والامقام ودانشمند بسيجي "مصطفي احمدي روشن" با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، استاندار، مديران استان و خيل كثيري از مردم شهيد پرور استان در محل مسجد روضه محمديه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، پدر شهيد مصطفي احمدي روشن در اين مراسم با تشكراز مهماندوستي مردم يزد، شهادت فرزندش را موهبتي بزرگ از جانب خداوند متعال برشمرد.


" رحيم احمدي روشن " با اشاره به اينكه خداوند در قرآن كريم مي فرمايد: شما فكر ميكنيد كسي كه در راه خدا كشته شده است مرده است، بلكه زنده است و ... ، گفت: در باغ شهادت بر روي كساني كه لياقت آن را داشته باشند باز است كه مصطفي احمدي روشن لياقت شهادت را دارا بود.


پدر شهيد بازتاب شهادت اين دانشمند هسته اي را بسيار مهم ارزيابي كرد و افزود: شهادت احمدي روشن درخواست بيش از 300 تن از دانشجويان سراسر كشور در خصوص تغيير رشته تحصيلي خود به رشته هاي مرتبط با علوم هسته اي را بدنبال داشته است.


وي در ادامه به بيان زندگي كوتاه اما با بركت اين شهيد والامقام اشاره كرد و خوشرو بودن، بي تفاوتي نسبت به مال دنيا، جديت در كار، غيرت بالا و خدمت به مستمندان را از جمله خصوصيات اين شهيد گرانقدر برشمرد.


در اين جلسه همچنين نماينده ولي فقيه در سپاه الغدير با گراميداشت ياد و خاطره دانشمندان شهيد ، گفت: شهيدان به فرموده خداوند متعال در قرآن كريم با خداي خود معامله كرده اند.


حجت الاسلام والمسلمين " سبحانيان " ولايت مداري شهيد مصطفي احمدي روشن را يادآور شد و خاطر نشان كرد: مردم با حضور پر شور خود در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي مشت محكمي به دهان مستكبرين عالم و جوابي به اينگونه رفتارهاي به دور از اخلاق آنان نشان مي دهند.


قرائت قرآن، سخنراني و مرثيه خواني و عزاداري از جمله برنامه هاي اين مراسم بود.