زمان : 02 Bahman 1390 - 19:30
شناسه : 44721
بازدید : 1778
رقابت انتخاباتی نباید به بازار اتهام‌زنی تبدیل شود رقابت انتخاباتی نباید به بازار اتهام‌زنی تبدیل شود
شبان‌پور در نطق میان دستور:
رقابت انتخاباتی نباید به بازار اتهام‌زنی تبدیل شود
عضو کمیسیون انرژی مجلس،‌گفت: رقابت انتخاباتی نفی دیگران نیست و عده‌ای با بی‌توجهی به انتخابات به جای معرفی نقاط برجسته افکار خود، بازار اتهام‌زنی راه انداخته‌اند.

حسن شبان‌پور در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۸ دی) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد قیام ۱۹ دی مردم قم درخصوص انتخابات، تصریح کرد: بنا به فرموده ایشان انتخابات در نظام مردم‌سالاری دینی امری شکلی و تصنعی نیست بلکه یک رقابت واقعی و نه به سیاق کشورهای غربی است.

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب رقابت انتخاباتی را رقابتی غیر از خصومت و اتهام‌زنی دانستند؛ رقابت انتخاباتی نفی دیگران نیست و عده‌ای با بی‌توجهی به انتخابات به جای معرفی نقاط برجسته افکار خود، بازار اتهام‌زنی راه انداخته‌اند.

وی افزود: وظیفه مهم امت اسلامی در برابر امر انخابات حضور یکپارچه و وحدت‌انگیز در راستای وصایای امام (ره) و تبعیت از مقام معظم رهبری است تا مشت محکمی بر دهن استکبار جهانی زده باشد.

شبان‌پور در ادامه به تورم، بیکاری و گرانی و فشار بر قشر ضعیف مردم اشاره کرد و گفت: این مسائل در مقطع کنونی بیش از گذشته مشاهده می‌شود و بیش از همه فشار بیکاری و گرانی قشر متوسط جامعه را با مشکلاتی روبرو ساخته است.

وی، تاکید کرد: با وجود این وضع مردم ایستاده‌اند و از انقلاب دفاع می‌کنند و حتی حاضرند اصلاح ساختار اقتصادی و ریاضت اقتصادی را تحمل کنند به شرط اینکه عدالت رعایت شود.

عضو کمیسیون انرژی در ادامه خطاب به رئیس قوه قضائیه ، افزود: در برخورد با مفاسد اقتصادی با سرعت عمل و شدت بیشتری برخورد شود تا راه هرگونه سوءاستفاده و دست‌اندازی به اموال بیت‌المال به خائنین مردم و مملکت قطع شود.

وی در پایان در تذکری به وزیر کشاورزی، تصریح کرد: قیمت تمام شده گندم با هزینه‌های کاشت، داشت و برداشت، کود شیمیایی و هزینه‌های سوخت ماشین‌آلات کشاورزی همخوانی ندارد./