زمان : 02 Bahman 1390 - 19:14
شناسه : 44706
بازدید : 2670
دولت کاری کرد کسی در تولید سرمایه‌گذاری نکند دولت کاری کرد کسی در تولید سرمایه‌گذاری نکند
فولادگر با تأکید بر ایجاد جذابیت در بورس برای سرمایه‌گذاری مردم؛
دولت کاری کرد کسی در تولید سرمایه‌گذاری نکند
یزدفردا:رئیس کمیسیون ویژه اصل ۴۴ با تأکید بر این که برای سرمایه‌گذاری در بورس باید جذابیت برای مردم ایجاد کرد، گفت: برای اقتصاد ایران بهترین محل برای سرمایه‌گذاری تولید است ولی به علت مشکلات فراوان در تولید، بورس تا به امروز برای مردم جذابیتی نداشته است.

حمیدرضا فولادگر تصریح کرد: بهترین مکان برای افزایش سرمایه‌گذاری‌ها بخش تولید کشور است که موجب پویایی اقتصاد ایران می‌شود ولی تولید به علت مشکلات عدیده‌ای که در سالیان گذشته برایش ایجاد شده است، کمتر سرمایه جذب می‌کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر مشکلات تولید برطرف شود و سرمایه‌گذاری از سوی مردم در بخش‌های تولید انجام بگیرد، سرمایه‌های سرگردان مردم به بهترین شکل در جریان اقتصاد کشور حرکت خواهد کرد.
در شرایطی که سرمایه‌گذاری در تولید رو به توسعه نمی‌رود، باید در بورس برای مردم جذابیت ایجاد کرد و و سرمایه‌گذاری‌ها را به این بخش سوق داد

وی با بیان اینکه دولت کاری کرد کسی در تولید سرمایه‌گذاری نکند، ادامه داد: متأسفانه به علت مشکلات فراوان موجود در تولید، مثل پرداخت نشدن سهم تولید از هدفمند کردن یارانه‌ها، پرداخت نشدن تسهیلات بانکی و حمایت نشدن تولید، سرمایه‌گذاری در تولید کم رمق شده است.

فولادگر تأکید کرد: در شرایطی که سرمایه‌گذاری در تولید رو به توسعه نمی‌رود، باید در بورس برای مردم جذابیت ایجاد کرد و و سرمایه‌گذاری‌ها را به این بخش سوق داد.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس هشتم، یادآور شد: سرمایه‌گذاری در بورس سرمایه‌گذاری مطمئنی است و می‌تواند موجب رشد اقتصادی شود.

این در حالی است که تازه‌ترین اطلاعات نشان می‌دهد، میزان بازده سرمایه‌گذاری در بورس تهران با ۱۰ درصد نزول به ۳/۴ درصد رسیده است./
خانه ملت