زمان : 29 Dey 1390 - 13:05
شناسه : 44571
بازدید : 902
برگزاري ششمين جلسه ستاد انتخابات شهرستان تفت برگزاري ششمين جلسه ستاد انتخابات شهرستان تفت

ششمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان تفت با حضور فرماندار شهرستان و مسئولین کمیته های ستاد انتخابات در محل فرمانداري برگزار شد.

به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان تفت، فرماندار تفت در این جلسه با بیان اینکه تمام بسترهای لازم و مقدمات کار برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور فراهم شده است، افزود: با پیگیری‌های مستمر و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان، امکانات زیربنایی برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شده است.رئيس ستاد انتخابات شهرستان تفت دراينجلسه گفت : ستاد انتخابات شهرستان بر اساس برنامه زمان بندي شدهمراحل مختلف برگزاري انتخابات را طي کرده و مشکل خاصي وجود ندارد.

ابوالقاسم دهقان اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرستان، قانون مداري، رعايت اصل بي طرفي و تلاش براي فراهمنمودن زمينه حضور حداکثري مردم پاي صندوق هاي رأي را سرلوحه کار خود قرارداده استو تمام سعي و تلاش مسئولان و اعضاء ستاد انتخابات شهرستان، بایستی برگزاری انتخابات سالم و بدست آوردن رضای الهی در حفظ و صیانت از آرای مردم در چارچوب قانون باشد که انجام این وظیفه سنگین با همدلی، صمیمت و اعتماد انجام می شود.

در این جلسه ابتدا مسئولان کمیته ها به ارائه گزارش از اقدامات و فعاليت هاي  کمیته هاي خود پرداختند و برنامه های آتی حوزه کاری زیر مجموعه خود را تشریح کردند. هم چنين در اين جلسه امکانات موردنیاز در حوزه های فناوری اطلاعات، وسیله نقلیه، نیروی انسانی، شعب اخذ رأی مورد بررسي قرار گرفت و فرماندار شهرستان خواستار پی گیری و احصاء کاستی های احتمالی و رفع مشکلات شد.