زمان : 29 Dey 1390 - 00:48
شناسه : 44559
بازدید : 4115
جانشین ستاد دهه فجر شهرستان بافق: تعمیق شناخت قشرهای مختلف جامعه از الویت ها برنامه های دهه فجر خواهد بود. جانشین ستاد دهه فجر شهرستان بافق: تعمیق شناخت قشرهای مختلف جامعه از الویت ها برنامه های دهه فجر خواهد بود.
جانشین ستاد دهه فجر شهرستان بافق:
تعمیق شناخت قشرهای مختلف جامعه از الویت ها برنامه های دهه فجر خواهد بود.


اولین جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان بافق با حضور معاون فرماندار و اعضاي اين ستاد در محل فرمانداري برگزار شد.

"علیرضا صمدی " در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار امیدواری کرد انقلاب اسلامی بتواند با قدرت هرچه بیشتر به مسیر ترسیم شده از جانب رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و در زیر سایه رهبری معظم ادامه دهد.

وی خاطر نشان کرد انقلاب اسلامی نعمت دوم اسلام است که بشر را به سمت رهایی از وابستگی به شرق و غرب و هرچه غیر از خدا هدایت می نماید.

معاون فرماندار بافق بیان كرد: تعمیق شناخت قشرهای مختلف جامعه به ویژه نسل جوان از بنیانگذار جمهوری اسلامی و افكار و آرای آن بزرگمرد تاریخ یكی دیگر از الویت ها در برگزاری مراسم دهه فجر خواهد بود.

صمدی با تاكید بر مدنظر قرار دادن تكریم شهدا و تبیین نقش رهبری حضرت امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی در برنامه‌ها گفت: تجدید پیمان نیروهای انقلابی با ارزش‌ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت باید همواره مورد توجه باشد.

جانشین ستاد دهه فجر شهرستان بافق در رابطه با اجرای برنامه های دهه فجر، چهار نکته را مورد تأکید قرار داد: بحث ابتکاری بودن برنامه ها بخصوص برای نسل سوم انقلاب اسلامی با قالب های متنوع مخصوصا فرهنگی و هنری، پرهیز از اجرای برنامه های کلیشه ای، تأثیر بیداری اسلامی و تحت الشعاع قرار گرفتن انقلاب اسلامی در جهان اسلام و توجه به برنامه های نرم افزاری انقلاب اسلامی.

معاون فرماندار بافق در ادامه متکي بودن انقلاب را بر ايمان مردم دانست که نقطه قوت انقلاب و مايه ياس دشمنان برشمرد.

صمدی همچنين اجراي برنامه هاي متنوع و شادي آفرين را براي مردم در ايام پيروزي انقلاب خواستارشد تا مردم با حضور حداکثري خود در انتخابات مجلس شوراي اسلامي يکبار ديگر به جهانيان و بيگانگان قدرت و عظمت و حمايت بارهبري را ببينند.

وی در ادامه با توجه به ابلاغ صادره و شرح وظايف مدون هر يك از مسئولين كميته هاي 16 گانه ستاد گراميداشت دهه فجر شهرستان پرداخت و گفت در امر برگزاري مراسم دهه فجر انقلاب اسلامي در شهرستان بافق كميته ورزش و جوانان ، كميته بسيج ، كميته مراسم ، كميته مساجد و تشكلهاي اسلامي ، كميته زنان و خانواده ، كميته فرهنگيان و دانش آموزي ، كميته اصناف ، كميته همياري و تشكلهاي مردمي ، كميته اطلاع رساني و فرهنگي و هنري ، كميته ايثارگران ، كميته دانشجويي ، كميته كارگري ، كميته كودك و نوجوان ، كميته روستايي و عشايري ، كميته فضا سازي و تزئينات شهري و روستايي و كميته طرح و برنامه فعاليت خواهند داشت كه مسئولين كميته ها بايد با برنامه ريزي مناسب و اجراي برنامه هاي نو و متنوع نسبت به سالهاي گذشته در شناساندن دستاورد هاي شكوهمند انقلاب اسلامي به نسل جوان و مردمي كردن فعاليتها تلاش كنند .

علیرضا صمدی از روساي كميته ها خواست برنامه هاي خود را جهت جمع بندي و تهيه جدول زمانبندي به دبيرخانه ستاد مراسم دهه فجر شهرستان در فرمانداري ارسال نمايند .