زمان : 29 Dey 1390 - 00:48
شناسه : 44557
بازدید : 4085
بازدید جانشین ستاد انتخابات استان از ستاد انتخابات بافق بازدید جانشین ستاد انتخابات استان از ستاد انتخابات بافق
بازدید جانشین ستاد انتخابات استان از ستاد انتخابات بافق

جانشین ستاد انتخابات استان: امانتداري، عدالت و اجراي قانون سه هدف دولت برای مشارکت مردم در انتخابات

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، جانشین ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان یزد روز دوشنبه ضمن بازدید از ستاد انتخابات شهرستان بافق در جریان روند فعالیت هیاتهای اجرایی ، نظارت و بازرسی قرار گرفت.

"مهدی تقوایی" در این بازدید با تاکید بر اهمیت این دوره از انتخابات، برگزار کنندگان را به رعایت قانون فراخواند و گفت: قانون مداری و عدالت محوری از اصول مهم و اساسی است که دست اندرکاران و برگزار کنندگان امر انتخابات بایستی سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استان سه هدف كلان دولت براي مشاركت حداكثري در انتخابات نهمين دوره مجلس را امانتداري، عدالت و اجراي قانون عنوان كرد و در تشريح اين برنامه‌ها گفت: اولين هدف ما امانتداري است چرا كه اين مهم همواره يكي از مؤلفه‌هاي مورد توجه نظام و دولت بوده است .

وی تصریح کرد: حفظ امانتداری منجر به جلب اعتماد عمومی خواهد شد که نتیجه آن نیز مشارکت حداکثری را به دنبال خواهد داشت.

تقوایی با بيان اينكه بر اين باوريم در نظام ارزشي جمهوري اسلامي ايران تمام مسئوليت‌هايي كه در اختيار دولتمردان قرار مي‌گيرد به عنوان يك امانت است، انتخابات را از جمله مهمترين امانت‌هايي عنوان كرد كه از ديرباز در دست مسئولان بوده است.

وی خطاب به اعضای هیأت اجرایی ، نظارت و بازرسی ستاد انتخابات شهرستان بافق بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید نموده واین امر را در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانستند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات با بيان اينكه روند انتخابات در جمهوري اسلامي همواره با تراز بالاي مشاركت حتي در سطح جهاني بوده است، گفت: اقبال عمومي مردم و انگيزه‌شان در انتخابات از ساير كشورها برتر بوده است .

جانشین ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به فتنه سال 88 گفت: فتنه گران معتقدند كه شركت نكردن آنها در انتخابات موجب بحران در درون نظام شده از این رو این مساله برای آنها و غرب بسیار حیاتی است.

وی با تاكید بر اینكه فتنه گران به دنبال بستر برای ایجاد بحران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند و در این میسر روی موضوع حقوق بشر تمركز كرده اند، گفت: فتنه گران به دنبال ایجاد شكاف در درون حاكمیت هستند و اینكه فضای انتخابات را فرصتی برای حمله به ساختارهای نظام می دانند.

تقوایی با تاكید بر اینكه فتنه گران داخلی و سران خارجی آنها به دنبال كاهش حضور حداكثری مردم در انتخابات هستند، تاكید كرد: فتنه گران داخلی و سران خارجی آنها معتقدند كه اگر كاهش حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اتفاق بیفتد دست غرب برای فشار بیشتر بر ایران بازتر می شود و راحت تر می تواند بحث حقوق بشر را علیه ایران پیگیری كند.

وی افزود: به همه دستگاه ها و مسئولان انتخابات اعلام كرده ایم كه به میان مردم بروند و فرآیند انتخابات و اقدامات خودی ها و دشمن را تشریح كرده و شفاف سازی كنند تا مردم اهمیت ویژه انتخابات را بیشتر لمس كنند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استان یزد با بیان اینكه ما از مسئولان تقاضا كردیم تا بنا به فرموده مقام معظم رهبری شاهد حضور هوشمندانه و دشمن شكن مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس باشیم، خاطرنشان كرد: مسوولان امر وظیفه دارند كه مردم متدین، ولایی و انقلابی استان را با توجه به فرصت دهه آخر صفر و دهه مبارك فجر توجیه كرده تا نقشه های دشمنان فتنه گر برآب شود.

فرماندار بافق نیز در اين بازديد ضمن ارائه گزارش از فعاليتهاي انجام شده تاكنون گفت : تمام تجهيزات و زير ساختهاي لازم در جهت برگزاري انتخاباتي با شكوه در شهرستان بافق فراهم شده است.

"حسین ندافیان" در ادامه با اشاره به تمهيدات پيش‌بيني شده براي برگزاري نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در بافق گفت: همزمان با صادر شدن فرمان اجرايي انتخابات از سوي وزارت كشور، ستاد انتخابات بافق فعال گرديد و فعاليت‌ها و برنامه‌هاي مربوط به انتخابات از جمله تشكيل هيات‌هاي اجرايي ، بازرسی و کارگروهای تبلیغات و اطلاع رسانی به شكل مطلوب و براساس برنامه زمانبندي كلي انتخابات اجراشده است.

ندافیان با تاكيد بر لزوم تلاش و برنامه ريزي در جهت فراهم كردن زمينه هاي حضور و مشاركت حداكثري مردم در انتخابات، به ترفندها و توطئه هاي دشمنان براي ممانعت از تحقق اين مهم اشاره و خاطرنشان كرد: بي ترديد اين بار نيز به فضل الهي و با همراهي و بصيرت و آگاهي مردم، شاهد برگزاري انتخاباتي باشكوه و انتخاب افرادي اصلح و توانمند و داراي انگيزه خدمت رساني مضاعف براي توسعه و عمران و آباداني كشور ، استان و شهرستان در عرصه قانون گذاري و مجلس خواهيم بود.

وي با تأكيد بر اينكه زماني كه رهبر انقلاب مي فرمايند انتخابات موجب اقتدار نظام است بايد توجه ويژه‌اي به امر انتخابات كرد افزود: بنا داريم انتخاباتي با مشاركت حداكثري برگزار كنيم .

فرماندار بافق افزود: با عنایت به تجربیات گذشته انتخاباتی امید است که انتخابات آتی با کیفیت در سطح عالی و با رضایتمندی بیشتر همه مردم و مشارکت حداکثری آنان به سرانجام برسد.

رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان بافق با بیان اینکه بصیرت و آگاهی مردم همچون انتخابات گذشته باعث رقم زدن برگ زرین دیگری در تاریخ بافق خواهد بود، تصریح کرد: مسئولان شهرستان باید برای حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات برنامه‌ریزی کنند.

در ادامه روسای هیاتهای نظارت و بازرسی با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته،خواستار برگزاری انتخاباتی پرشور و همراه با اجرای صحیح قانون و عدالت شدند.