زمان : 29 Dey 1390 - 00:15
شناسه : 44553
بازدید : 2204
بررسی روند برگزاری انتخابات در بهاباد با حضور مسئولین ستاد انتخابات استان بررسی روند برگزاری انتخابات در بهاباد با حضور مسئولین ستاد انتخابات استان
بررسی روند برگزاری انتخابات در بهاباد با حضور مسئولین ستاد انتخابات استان

نشست مشترك مسئولین ستاد انتخابات استان با اعضای ستاد، هیأت های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان بهاباد برگزار شد.

به گزارش كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهاباد، مسئولین كمیته های ستاد انتخابات استان به همراه جانشین ستاد انتخابات و نیز دبیر ستاد از نزدیك در جریان روند انتخابات در شهرستان بهاباد قرار گرفته و مشكلات موجود را بررسی نمودند.

در ابتدای این نشست مسئولین كمیته های ستاد انتخابات شهرستان و نیز مسئولین هیأت های اجرایی، نظارت و بازرسی گزارش اجمالی از عملكرد خود ارائه نمودند و كمبودها و مشكلات را مطرح كردند.

جانشین ستاد انتخابات استان در ادامه جلسه به تشریح موقعیت فعلی كشور و شرایط جهانی پرداخت و اظهار داشت: شرایط جهانی و موقعیت كشور ضرورت حضور حداكثری مردم به عنوان پشتوانه اصلی انقلاب را آشكار می كند.

"مهدی تقوایی" با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در رفع فتنه های اخیر و بیداری اسلامی در كشورهای عربی، تصریح كرد: اهمیت حضور مردم در حماسه عاشورایی 9 دی اثبات شد و در تحولات سوریه هم اگر بنگیرید می بینید كه این كشور به دلیل حضور گسترده مردم توانسته توطئه های دشمن را خنثی كند.

وی ادامه داد: حضور مردمی و قدرت رهبری دو موردی است كه دشمن مورد هدف قرار داده است.

مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری جلوگیری از طرح مسائلی كه باعث دلسردی مردم می شود را خواستار شد و گفت: عده ای در داخل كشور سعی می كنند با طرح موضوعات خاص باعث كاهش حضور مردم خصوصاً جوانان در پای صندوق های رأی شوند.

تقوایی به اقدامات وزارت كشور جهت جلوگیری از هرگونه شائبه تخلف در انتخابات اشاره كرد و افزود: طبق ابلاغ وزارت كشور كلیه كارمندان استانداری ها و فرمانداری ها نباید عضو ستاد كاندیداها شوند.

وی در پایان بر اطلاع رسانی به موقع و فضاسازی مناسب شهر و روستا تأكید كرد و گفت: زمینه سازی كنید تا مردم با شناخت درست در انتخابات حضور گسترده ای داشته باشند.

در ادامه جلسه فرماندار بهاباد طی سخنانی بر لزوم رعایت قوانین انتخابات در تمام سطوح جامعه تأکید کرد و گفت: هیچ کس نباید از قوانین انتخابات تخطی نماید.

"محمدرضا هدائی" با بیان حدیثی از امام صادق(ع) که می فرمایند احترام مؤمن از احترام کعبه بالاتر است، اظهار داشت: باید شأن و حرمت کاندیدهای انتخابات حفظ شود.

رئیس هیأت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان در ادامه به بصیرت بالای مردم بهاباد و حضور به موقع در صحنه های مختلف انقلاب اشاره كرد و افزود: حدود 95 درصد مردم شهرستان در انتخابات برگزار شده در كشور پس از انقلاب اسلامی مشاركت نموده اند. همچنین حضور مردم بهاباد به صورت كفن پوش در 9 دی ماه در تهران نشان از لیاقت و بصیرت بالای مردم این دیار دارد.

حجت الاسلام ملاحسینی امام جمعه بهاباد نیز در این جلسه به برخی از پروژه های طراحی شده دشمنان جهت حضور كمرنگ مردم در انتخابات اشاره كرد و افزود: دشمن پروژه هایی جهت حضور كمرنگ مردم در دست اجرا دارد كه برخی از آنها نیز در حال اجراست و انشاء ا... مردم با حضور گسترده خود جواب دندان شكنی به آنها خواهند داد.