زمان : 28 Dey 1390 - 17:22
شناسه : 44520
بازدید : 2067
اگر سازمان لیگ اشتباه کرده، بازی شهرداری - پرسپولیس می‌تواند تکرار شود اگر سازمان لیگ اشتباه کرده، بازی شهرداری - پرسپولیس می‌تواند تکرار شود
اگر سازمان لیگ اشتباه کرده، بازی شهرداری - پرسپولیس می‌تواند تکرار شود
لیگ برتر - هوشنگ نصیرزاده
اظهارات نماینده سازمان لیگ در سایت‌های خبری مبنی بر این است که سعید دقیقی دو اخطار داشته و بازی او مقابل تیم پرسپولیس صحیح بوده است، با برخی از اظهارات که او قبل از این بازی سه ‌اخطار دریافت نموده،‌ متناقض است. در چنین حالتی باید منتظر اظهارنظر رسمی رئیس سازمان لیگ بود چون تشکیلاتی که زیر نظر اوست، اخطارها را ثبت می‌کند و هرگونه اظهارات عزیز محمدی یک نظر رسمی تلقی می‌شود. اگر وی بیان کند سعید دقیقی با سه اخطار در بازی مقابل پرسپولیس ظاهر شده و سازمان لیگ وی را مطلع ننموده است و بار مسئولیت را تشکیلات آنها به عهده بگیرد، آنگاه می‌توان بازی را تکرار کرد و یا حتی نتیجه مسابقه را همان 2 - 2 پذیرفت اما اگر تیم شهرداری تبریز با اطلاع کافی از سه‌اخطاره بودن دقیقی، وی را به خدمت گرفته باشد، آنگاه می‌توان آنها را بازنده نمود.
جالب‌ترین قسمت ماجرا این است که در دنیای مدرن فوتبال اگر مقامات رسمی در برگزاری مسابقه اشتباه کنند، آنگاه باید هزینه رفت و برگشت تیم مقابل را نیز پرداخت نمایند که به طور قطع چنین چیزی در کشور ما اتفاق نمی‌افتد. به هر صورت همه‌چیز بستگی دارد به اظهارنظر نهایی عزیزالله محمدی که بگوید مقصر سازمان لیگ بوده یا تیم شهرداری تبریز یا اینکه اصلاً چنین ماجرایی صحت ندارد.