زمان : 28 Dey 1390 - 13:05
شناسه : 44505
بازدید : 2143
بخشدار دستگردان: دانشمندان جوان سرمايه‌هاي ملي گرانبهايي هستند که ارزان بدست نيامده اند. بخشدار دستگردان: دانشمندان جوان سرمايه‌هاي ملي گرانبهايي هستند که ارزان بدست نيامده اند.
طبس- سرپرستی یزدفردا: بخشدار دستگردان با تسلیت شهادت شهید مصطفی احمدی روشن گفت: دانشمندان جوان سرمايه‌هاي ملي گرانبهايي هستند که ارزان بدست نيامده و از دست دادن آنها به سادگي جبران نخواهد شد، بنابراین نبايد اجازه داد که قدرت‌هاي مستکبر جهاني، با ترورهای ناجوانمردانه، ملت‌ ما را از نعمت وجودي دانشمندان فرهیخته و جوان محروم كنند و يا امنيت جاني آن عده‌اي را که حاضر به پذيرش سلطه آنها نباشند، به مخاطره اندازند.

"سیداحمد حقانی" افزود: بايد اذعان داشت که عالمان و دانشمنداني که با تلاش و کوشش علمي خود، پنجره‌هاي جديدي از دنياي ناشناخته را بر روي بشريت مي‌گشايند و حاصل کوشش آنان در قالب‌هاي مختلف، در خدمت رفاه و آسايش عموم ملت‌ها قرار مي‌گيرد، در واقع سرمايه‌هاي معنوي بشريت و ميراث گرانبهاي جهاني به حساب مي‌آيند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: شهادت امتداد راه پرافتخار خداجویان است که آن را وصال به درگاه رحمت الهی می دانند و در واقع شهدا با این عمل به حیات جاوید و ابدی دست پیدا می‌کنند و تا همیشه تاریخ، نام و یاد آنان همچون نگینی درخشان منبع رحمت خواهد بود.
بخشدار دستگردان شهید مصطفی احمدی روشن را یکی از چهره های ممتاز و از نخبگان علمی کشور دانست و گفت: این جوان اندیشمند، در طول حیات پربرکت خود توانست منشأ ثمر فراوانی برای نظام و انقلاب باشد و در راه همین آرمان ها به شهادت رسید، که قطعأ به ازای هر قطره از خون دانشمندان کشور، دانشگاهی با اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بنا خواهد شد.