زمان : 28 Dey 1390 - 01:30
شناسه : 44489
بازدید : 2626
حضور گروه پیشگامان در نمایشگاه کامکس 2012 حضور گروه پیشگامان در نمایشگاه کامکس 2012

حضور گروه پیشگامان در نمایشگاه کامکس 2012


چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، تجارت الکترونیک، اینترنت و ماشین‌های اداری و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی در نمایشگاه بین المللی مشهد و با حضو شرکت هایی از گروه پیشگامان افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان، در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات 180 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند. شرکت‌هایی از استان‌های تهران، اصفهان، خراسان شمالی و رضوی در کنار نمایندگانی از کشورهای بحرین، چین، فرانسه، تایلند و مالزی در فضایی به مساحت 8000 متر مربع به ارایه جدیدترین توانمندی خود می‌پردازند. سخت افزار، نرم افزار، ارائه و پشتیبانی بسته‌های اطلاعات تولید داخل را از جمله زمینه‌های فعالیت شرکت‌های حاضر در نمایشگاه چهاردهم است.


به گفته مقامات مسئول چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش کمی و کیفی داشته است.


این در حالی است که گروه پیشگامان نیز با حضور شرکت هایی همچون شرکت تعاونی پیشگامان توسعه ارتباطات به عنوان نماینده استامی گروه در خراسان، شرکت کی پاد(امن افزار سابق) نیز محصولا وخدمات متنوعی را ارائه داده اند.


چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر، تجارت الکترونیک، اینترنت و ماشین‌های اداری و پنجمین نمایشگاه بین ‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی 26 تا 30 دی ماه از ساعت 16 تا 22 در نمایشگاه بین‌المللی مشهد پذیرای متخصصان و عموم علاقه‌مندان است.