زمان : 28 Dey 1390 - 00:44
شناسه : 44476
بازدید : 1786
اعلام زمان برگزاری مرحله کشوری مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن کریم اعلام زمان برگزاری مرحله کشوری مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن کریم

اعلام زمان برگزاری مرحله کشوری مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن کریم

نفرات برگزیده مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن کریم استان یزد برای شرکت در مسابقات کشوری جمعه آینده عازم پایتخت می شوند.

نفرات برگزیده مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن کریم در استان یزد برای شرکت در مرحله کشوری این دوره از مسابقات که با حضور نزدیک به 250 نفر ازبرگزیدگان کشوری برگزار می شود عازم پایتخت می شوند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد حضور موثر قاریان برجسته استان یزد در مسابقات کشوری قرآن را از مفاخر استان یزد دانست و حمایت دستگاه های فرهنگی و مذهبی استان را برای رشد و پیشرفت این قاریان را در عرصه های بین المللی خواستار شد.

حجت الاسلام سعید رادمهر خاطرنشان کرد: افرادی که موفق به کسب 160 نمره در مرحله استانی شده و اصل پاسخ نامه ایشان به صورت رسمی به اداره کل آموزش و مسابقات قرآنی ارسال گردیده باشد امکان شرکت در مرحله کشوری مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن کریم را دارند.

وی نفرات راه یافته به مرحله کشوری را هشت نفر در دو گروه خواهران و برادران اعلام کرد و افزود:محمد زارع ارنانی، حسین زارعی محمود آبادی، محمد حسین کریمی زارچی، حمیده رضایی، بتول حیدری، لیلا حسینی بغداد آبادی، معصومه صداقت و صدیقه برزگر از استان یزد در این دوره از مسابقات شرکت می کنند.

این آزمون جمعه 23 دی ماه راس ساعت 14 در دانشکده علوم قرآنی تهران برگزار می شود.