زمان : 28 Dey 1390 - 00:38
شناسه : 44473
بازدید : 2782
برگزاری مسابقات کشوری مدیحه سرایی، همخوانی قرآن، اذان و ابتهال در بهمن ماه سال 90 برگزاری مسابقات کشوری مدیحه سرایی، همخوانی قرآن، اذان و ابتهال در بهمن ماه سال 90

برگزاری مسابقات کشوری مدیحه سرایی، همخوانی قرآن، اذان و ابتهال در بهمن ماه سال 90

یزدفردا:شانزدهمین دوره مسابقات سراسری مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم، چهارمین دوره مسابقات اذان و سومین دوره مسابقات ابتهال برادران، و چهارمین دوره مسابقات مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم و ابتهال خواهران از دهم تا هفدهم بهمن ماه به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود.


حجت الاسلام رادمهر هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ایجاد انگیزه در بین افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان برای تقویت بنیه اعتقادی و مذهبی بیان کرد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد بر ارتقاء سطح اذان گویی، ابتهال، مدیحه سرایی و همخوانی در سطح استان و گسترش آن در جامعه تاکید کرد و گفت: گروه بینات در بخش برادران و دو گروه مرات الثقلین و نور در بخش خواهران که در مرحله استانی مسابقات مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم رتبه برتر را کسب نمودندبرای شرکت در مرحله کشوری این دوره از مسابقات به اصفهان اعزام می شوند.

وی ایجاد رقابت سالم در بین جوانان و نوجوانان در زمینه مسابقات قرآنی و تواشیح ضروری خواند و افزود: حسین دستجردی ، حسن مختاری و ملیحه نوروزی جاهد از برگزیدگان در مرحله استانی مسابقات اذان و ابتهال استان یزد می باشند که با نفرات برتر دیگر استانها در این دوره از مسابقات به رقابت می پردازند.

سعید رادمهر شناسایی نخبگان و فعالان در عرصه تواشیح و اذان و ابتهال را مهم برشمرد و زمان ورود برادران به اصفهان را دوشنبه 10 بهمن ماه و خروج آنها را روز پنج شنبه 13 بهمن ماه اعلام کرد.

وی با بیان اینکه نفرات برتر رشته های اذان در مقطع شکوفه ها در مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه شکوفه ها دعوت می شوند اظهار داشت: زمان ورود خواهران به اصفهان روز جمعه 14 بهمن ماه و زمان خروج آنها روز دوشنبه 17 بهمن ماه می باشد.