زمان : 27 Dey 1390 - 13:45
شناسه : 44415
بازدید : 4811
گفتگو با عسكر شاهي مدير عامل باشگاه  فولاد يزد گفتگو با عسكر شاهي مدير عامل باشگاه فولاد يزد

بخش ورزشي يزد فردا-مهدي جاور-همان طور كه مي دانيد پنج شنبه مورخ 29 10 90ساعت 14در ورزشگاه شهيد نصيري يزد فولاد يزد به مصاف تيم صدر نشين پيكان تهران مي رود در همين راستا با صالح عسكرشاهي مدير عامل جوان باشگاه فرهنگي ورزشي فولاد گفتگويي را انجام داديم وي گفت :بازي مقابل پيكان از حساسيت خاصي برخوردار است كه تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا در اين بازي خوب عمل كنيم خوب نتيجه بگيريم و با كسب 3امتياز شيرين هم جايگاه خود را در جدول بهبود بخشيم و هم دل هواداران را شاد و خوشحال نماييم.

وي افزود:حمايت از فولاد يزد حمايت از فوتبال استان است و مطمئن هستم كه هواداران و اهالي فوتبال مارا تنها نخواهند گذاشت و با حضورشان ،بلاي جان پيكاني ها خواهند شد و بايد همه همدل شويم و يكپارچه فولاد يزد را حمايت كنيم.تا به هدفمان ،پيروزي مقابل پيكان برسيم.

عسكر شاهي پيرامون پاداش پيروزي تيم فولاد در مقابل پيكان اظهار داشت :نسبت به بازيهاي قبلي كه پاداشي 7ميليوني در نظر گرفته ايم در صورت پيروزي ،مبلغ 10ميليون تومان بين بازيكنان و كادر فني بر اساس تلاششان تقسيم و تقديم خواهد شد.

وي  باز هم تاكيد كرد: كه باتوجه به حساسيت بازي ،همه فوتبال دوستان بيايند و چون سالهاي گذشته ،حضور سي هزار نفري در ورزشگاه را رقم بزنندتا اين حضور در دفتر خاطرات فوتبال استان، ثبت نمايند.

 عسكر شاهي در مورد وضعيت تيم گفت:تيم در شرايط خوبي به سر مي برد همه شاداب و قبراق هستند و براي بازي با فولاد لحظه شماري مي كنند .فقط مجتبي زارع به علت مصدوميت ،و سعيد مهدي پور با توجه به حكم كميته انظباطي فدراسيون ،دوجلسه از همراهي تيم محروم شده ،كه در مقابل پيكان دومين جلسه محروميتش را سپري خواهد كرد و به نوعي غايب بزرگ اين ديدار محسوب مي شود.

اميدوارم پيروزي از آن فولاد باشد و در اين ديدار حساس همه به حمايت از فولاد به ورزشگاه بيايندو حضور مسئولين ارشد استان را نيز شاهد باشيم.