زمان : 27 Dey 1390 - 12:23
شناسه : 44412
بازدید : 2679
معاون توسعه مدیریت استانداری یزد:اهدای خون، ایثار و گذشت زیبایی است كه زندگی می بخشد معاون توسعه مدیریت استانداری یزد:اهدای خون، ایثار و گذشت زیبایی است كه زندگی می بخشد
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت: اهدای خون ایثار و گذشت زیبایی است كه می توان با ایثار قطره ای از خون سالم، غروب عمری را طلوعی دوباره بخشید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و ب دا، دفتر یزد، عباسعلی رضایی در حاشیه مراسم اهدای خون كاركنان استانداری یزد که درمحل استانداری به مناسبت 19 دی سالروز قیام مردمی قم ،انجام شد افزود: اهدای خون توسط كاركنان دستگاههای اجرایی قابل تقدیر است واین گونه برنامه ها از طرف كاركنان با استقبال همراه می شود .

وی ادامه داد:بسیاری از كاركنان ادارات در یزد به مناسبت های مختلف ،داوطلب اهدای خون هستند و این حس نوعدوستی در این افراد قابل تقدیر است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداري یزد گفت : خوشبختانه آنگونه كه مسئولان انتقال خون اعلام نمودند در كشور ما به دلیل فرهنگ غنی اسلامی و ملی ،صددرصد نیاز خونی مردم از مسیر اهداي داوطلبانه تامین می شود.  

رضایی در پایان گفت: این گونه برنامه ها در بالابردن روحیه ایثار و از خود گذشتگی بسيار موثر می باشددر ادامه مراسم، معاون سياسي و امنيتي استانداري نيز از محل بازديد بعمل آوردند.

آقاي دشتي از يكايك اهداكنندگان خون وپرسنل در حال انجام خونگيري تشكر نمود.