زمان : 27 Dey 1390 - 11:59
شناسه : 44403
بازدید : 2895
درباره سکته ای که آقای جاسبی خواهند کرد!!(7 نظر) درباره سکته ای که آقای جاسبی خواهند کرد!!(7 نظر)
دکتر جاسبی که ابتدا در حزب جمهوری فعالیت سیاسی خود را آغاز کرده بود پس از تشکیل هیات موسس، به سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی منصوب گردید و قریب به سی سال فعالیت نمود، دانشگاه آزاد ابتدا با ساختمانهای استیجاری در مراکز استانها راه اندازی گردید و اکنون به یک سیستم ابر قدرت آموزشی در پهن دشت ایران اسلامی تبدیل شده است که همت دکتر جاسبی در این موفقیتها، جای تامل و قدردانی دارد.

اخیرا ایشان به دلیل مناقشات سیاسی، جای خود را به آقای دکتر فرهاد دانشجو  یکی از نزدیکان فکری دکتر احمدی نژاد سپرده است و بلافاصله پس از اعلام خبر این انتصاب، آقای فرهاد دانشجو اعلام نموده اند هزینه های تحصیلی دانشجویی باید کم شود و ستادی برای جمع آوری شکایت از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل گردیده است!

بدون تردید، تیم جدید اداره و هدایت دانشگاه آزاد، با این دو حرکت، آن هم در روزهای نخستین ورود به مسائل اجرائی، هدفی جز به چالش کشیدن عملکرد سی ساله دانشگاه آزاد نداشته و در این راستا نخستین و شاید آخرین قربانی این مناقشات، دکتر جاسبی باشد.

و روزهای بدی را باید برای ایشان پیش بینی نمود البته اگر در این وانفسا وی جان سالم بدر برد و به عارضه  مختصر سکته قلبی دچار نشود!!

نکته:

آیا این است پاداش خدمت در جمهوری اسلامی!! مگر آنکه ثابت شود وی سوء استفاده از موقعیت شغلی خویش نموده است!!

براستی کاهش هزینه های دانشگاه، با چه اعتبار و بودجه ای خواهد بود؟