زمان : 27 Dey 1390 - 09:27
شناسه : 44395
بازدید : 1978
فرماندار طبس گفت: طبس همواره سهم بسيار بالايي در مقابله و مبارزه با آمريكا داشته است فرماندار طبس گفت: طبس همواره سهم بسيار بالايي در مقابله و مبارزه با آمريكا داشته است
طبس- سرپرستی یزدفردا:فرماندار طبس با اشاره به در پيش بودن نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت :مردم شريف شهرستان طبس در طول 32 سال عمر با بركت انقلاب در تمامي انتخابات كشور با حضور همه جانبه شركت داشته اند و نشان داده اند که طبس قهرمان در مقابله و مبارزه با آمريكا سهم بسيار بالايي تاكنون داشته و دارد.

 فرماندار طبس، ضمن تسلیت شهادت مهندس "مصطفی احمدي روشن" دانشمند علوم هسته اي جوان انقلاب اسلامي، به دست ايادي استكبار جهاني و منافقين خود فروخته گفت: آمريكا و دشمنان و ايادي مزدورشان و عوامل داخلي شان بدانند ايران اسلامي هر روز ده ها جوان خلاق و متفكر در مكتب سرخ شهادت تربيت كرده و به محرومان جهان تقديم مي كند.

"عزیز بهزادی" افزود: در شرايط كنوني در تمامي شهرهاي ايران اسلامي اين فرزندان متعهد كشور آمادگي دارند با تقديم خون پاكشان ريشه شياطين كوچك و بزرگ را بخشكانند و پرچم عدل اسلامي را در سراسر گيتي به اهتزاز درآورند.
نماینده عالی دولت در طبس با اشاره به در پيش بودن نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد :مردم شريف شهرستان طبس در طول 32 سال عمر با بركت انقلاب در تمامي انتخابات كشور با حضور همه جانبه شركت داشته اند و نشان داده اند که طبس قهرمان در مقابله و مبارزه با آمريكا سهم بسيار بالايي تاكنون داشته و دارد.
فرماندار طبس خاطرنشان کرد: شهرستان طبس در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي با وحدت و يكپارچگي و هماهنگ با روحانيت اصيل در روز دوازدهم اسفندماه 1390 با مشاركت صد در صدي يكبار ديگر مهد حرکت انقلابی ملت و لبیک به ولایت خواهد شد و طبس كماكان پيشتاز مبارزه با كفر جهاني و منافقين خواهد بود.