زمان : 27 Dey 1390 - 08:11
شناسه : 44391
بازدید : 1454
نهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان یزد برگزار شد نهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان یزد برگزار شد
عزیزالله سیفی در این جلسه ضمن ابراز رضایت از عملکرد ستاد انتخابات شهرستان  در ثبت نام ، تشکیل هیأت های اجرایی  و اعلام صلاحیت داوطلبین گفت: با فراهم آرودن تمامی امکانات و برنامه ریزی های مناسب  این امور به خوبی و با رضایت میسر شد و براساس گزارشهای واصله شهرستان یزد در استان و کشور پیشرو می باشد.

فرماندار و رئیس هیأت اجرایی با اشاره به اینکه یکی از مباحث عمده نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مقوله ی آموزش است خاطر نشان کرد همه کسانی که به نوعی در انتخابات حضور دارند اعم از هیأتهای اجرایی ، بازرسی ، کمیته و حتی کاندیداها باید در کلاسهای آموزشی شرکت نمایند که این خود باعث می شود تا مشکلات و موانع احتمالی مرتفع گردد.
 
در ادامه عسکر زاده رئیس ستاد انتخابات شهرستان گفت: کارشناسان در بازدید از شعب اخذ رأی امکانات مورد نیاز در حوزه های فناوری ، پشتیبانی و نیروی انسانی مورد بررسی قرار گرفته و تدابیرو تمهیدات لازم در خصوص بعضی از موانع و مشکلات اندیشیده شده است.

وی اظهار کرد ستاد انتخابات شهرستان یزد قانون مداری ، عدالت محوری ،امانتداری و  فراهم کردن تمامی امکانات جهت حضور حداکثری که شعار انتخابات این دوره است را سرلوحه کار خود قرار داده است.