زمان : 27 Dey 1390 - 07:23
شناسه : 44389
بازدید : 1422
اردوهای راهیان‌ نور فرهنگ ایثار و شهادت را ترويج و به نسل هاي آينده انتقال می‏دهد اردوهای راهیان‌ نور فرهنگ ایثار و شهادت را ترويج و به نسل هاي آينده انتقال می‏دهد
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت،" ابوالقاسم دهقان"در نشست ستاد راهیان نور شهرستان تفت كه با حضور فرمانده ناحيه مقاومت بسيج تفت،مديرآموزش و پرورش تفت و ديگر اعضاي ستاد در محل فرمانداري برگزار شد به اثرات معنوی اردوهاي راهيان نور اشاره كرد و گفت:اعزام كاروان راهیان نور به مناطق جنگی یكی از قویترین و بزرگترین كارهای فرهنگی است كه مورد تاكید مقام معظم رهبری برای نسل امروز ما می باشد.
وی افزود:مناطقی كه بسیاری از انسانهای خدایی و الهی به معراج رفته و به شهادت رسیدند می تواند اثرات بسیار معنوی و ماندگاری برای نسل امروز ما باشد و دانش آموز  امروز می تواند این شجاعت،شهامت و عقیده دینی قوی نسل امروز را تا سالهای متمادی به نسلهای بعد از خود منتقل نماید.
فرمانداربا بیان اینكه به مرور از نسلی كه در جریان مستقیم دفاع مقدس بودند كاسته می شود و كسی نیست كه بیانگر آن شجاعت ها و قهرماني جوانان باشد افزود: چه بهتركه این خاطرات توسط نسلی كه هنوز هست بیان شود و خاطرات مناطق جنگی و رزمندگان،جانبازان و شهدای ما همیشه در اذهان باقی بماند.
وی همكاری با مسئولان اعزام كاروان راهیان نور را یكی از وظایف اصلی همه دستگاهها دانست و تاكید كرد كه این وظیفه باید به نحو احسن انجام شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسيج تفت نیز در این نشست از اعزام 260 نفر از دانش آموزان دختر دوم دبیرستان این شهرستان خبر داد و افزود:این كاروان با 6 دستگاه اتوبوس از محل كانون بسیج جوانان تفت در تاریخ 29 دیماه به مناطق شلمچه،طلائیه وهویزه اعزام خواهند شد.
به گفته سرهنگ محمدصادق فلاح ،مربیان و روحانیون همراه كاروان برنامه های متنوع فرهنگی در طول مسیر برای این دانش آموزان در نظر گرفته اند.