زمان : 26 Dey 1390 - 12:29
شناسه : 44353
بازدید : 3335
عضو هیات علمی  واحد  یزد  به عنوان  پژوهشگر برتر منطقه 7  انتخاب  شد عضو هیات علمی واحد یزد به عنوان پژوهشگر برتر منطقه 7 انتخاب شد

یزدفردا:خانم دکتر طبا طبا یی دانشیار و مدرس گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به عنوان پژوهشگر برتر علوم پایه در میان دانشگا ههای آزاد اسلامی  منطقه 7 بر گزیده شد.

دکتر ابوالفضل داودی معاون پژوهش و فناوری واحد یزد اعلام کرد : دکتر معصومه طبا طبایی با توجه به سوابق و فعالیتهای متعدد پژوهشی و ارائه مقالات بین المللی از جمله 61 مقاله isi   در مجلات و ژورنالهای معتبر دنیا که 21 مورد آن مربوط به سال 2011 می باشد و ارائه تعداد زیادی مقاله در سمینارها و کنفرانس های داخلی و خارجی بصورت پوستر و سخنرانی را در کارنامه خود دارد .

وی افزود :کل فعالیتهای پژوهشی 4 ساله از مقالات isi   - علمی پژوهشی  - طرح های پژوهشی –کنفرانس ها  - تالیف و چاپ کتاب و ... مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت پژوهشگر برتر منطقه انتخاب می شود و فعالیتهای علمی برترین هر منطقه به  سازمان مرکزی برای رتبه بندی کشوری ارسال می شود .

این عضو هیات علمی دانشگاه ادامه داد :  خانم دکتر طبا طبایی دارای دکترای شیمی معدنی و سومین دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی یزد است که در سال 1384 نیز به عنوان پژوهشگر برتر منطقه 4 و همچنین به عنوان استا د نمونه انتخاب شده بود .

دکتر داودی در پایان خاطر نشان کرد : این استاد گروه شیمی در طول چند سال فعالیت خود در دانشکده شیمی واحد یزد استاد مشاور و راهنما، تعداد  زیادی  از دانشجویان در مقاطع تحصیلات  تکمیلی می باشد .