زمان : 25 Dey 1390 - 17:22
شناسه : 44320
بازدید : 4096
پیام استاندار یزد به مناسبت شهادت شهيد والا مقام مصطفي احمدي روشن (یزدی تبار) پیام استاندار یزد به مناسبت شهادت شهيد والا مقام مصطفي احمدي روشن (یزدی تبار)

استاندار يزد:اقدامات مشمئز كننده تروريزم بين المللي از استيصال دشمنان نشأت مي گيرد


استاندار يزد، اقدامات مشمئز كننده تروريزم بين المللي را نشأت گرفته از استيصال دشمنان دانست.


 "محمد رضا فلاح زاده" در اين پيام آورده است:



"و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون"


خانواده معزز شهيد والا مقام مصطفي احمدي روشن


سلام عليكم


با صلوات برمحمد و آل محمد(ص) و با احترام، خبر شهادت دانشمند نخبه جوان؛ شهيد عزيز و والا مقام مصطفي احمدي روشن ، قلب آحاد ملت شريف ايران اسلامي به ويژه دوستداران علم و دانش را به درد آورد.


آن شهيد سرافراز كه در خانواده اي متدين، انقلابي و ولايتمدار رشد كرده بود، با روحيه اي بسيجي تمام همت خود را در مسئوليتهاي مختلف فرهنگي و علمي از جمله معاونت بازرگاني سايت هسته اي نطنز، مسئول فرهنگي بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي شريف و .... به كار بست و با همكاري در پروژه ساخت غشاهاي پليمري براي جدا سازي گازها و انتشار چندين مقاله ISI و فعاليتهاي علمي بزرگ ، مجاهدانه و عالمانه در راه اعتلاي نام ايران اسلامي كوشيد


ترديدي نيست اين اقدام مشمئز كننده و كور شبكه تروريزم بين المللي به سركردگي آمريكا و رژيم منفور و غاصب صهيونيستي از عجز و استيصال آنان در مقابله با خواست و اراده راسخ ملت مصمم ايران در مسير روشن خودكفائي و پيشرفت و نهضت توليد علم ، نشأت ميگيرد. غافل از اينكه هيچ انديشه منافقانه و آلوده اي را ياراي ايستادگي در مقابل انديشه والا و عزم راسخ ملت مسلمان ايران در دست يابي به خواسته هاي به حق خود نيست. آنچه مسلم است اينكه ساير دانشمندان و دانش پژوهان ايراني با انگيزه بيشتري راه اين شهيد عزيز و ساير شهداي جبهه توسعه و پيشرفت علمي را ادامه خواهند داد.


اينجانب شهادت دانشمند فرهيخته شهيد مصطفي احمدي روشن را به پدر و مادر، همسر و فرزند اين شهيد والا مقام تسليت و تعزيت گفته، از درگاه خداوند متعال صبر جميل و اجر جزيل براي بازماندگان آن سالك راه حق مسألت مينمايم.