زمان : 25 Dey 1390 - 17:12
شناسه : 44314
بازدید : 12088
حجت الاسلام محمد فردوسی پور  در جمع کاندایداهای این دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه طبس و فردوس حجت الاسلام محمد فردوسی پور در جمع کاندایداهای این دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه طبس و فردوس

طبس- سرپرستی یزدفردا: حجت الاسلام "محمد فردوسی پور" در جمع کاندایداهای این دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان، بشرویه قرار گرفته است.

محمد فردوسی پور که در ابتدای زندگی خویش مدت 12 سال، از زمان مهاجرت پدرش حجت الاسلام و المسلمین محمد اسماعیل فردوسی پور به عراق و به همراه حضرت امام خمینی (ره) در نجف اشرف بود.

وی پس از ورود به ایران در قم و تهران اقامت گزید و بعد از آن با ورود به دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد مقدس تحصیلات حوزوی را شروع و پس از پایان تحصیلات ده ساله در دانشگاه به قم مراجعت نمود و حدود 10 سال در درس حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی و آیات عظام تبریزی و فاضل لنکرانی تلمّذ نمود.

حجت الاسلام "محمد فردوسی پور" مدتی به تقاضای مردم فردوس از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به عنوان امام جمعه شهرستان فردوس منصوب گردید.

وی بعد از واگذاری سمت امامت جمعه فردوس، مسئولیت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان جنوبی را در پرونده خدمتی خود دارد.