زمان : 22 Dey 1390 - 21:20
شناسه : 44198
بازدید : 2191
گلایه مظلومی به دستیار کروش/ کجا قلعه نویی این قدر لیگ را تعطیل می کرد؟ گلایه مظلومی به دستیار کروش/ کجا قلعه نویی این قدر لیگ را تعطیل می کرد؟

گلایه مظلومی به دستیار کروش/ کجا قلعه نویی این قدر لیگ را تعطیل می کرد؟

لیگ برتر - پرویز مظلومی از فشاری که تیمش در کمتر از دو ماه باید تحمل کند کمی هراس دارد.


به گزارش خبرآنلاین ؛ فشردگی بازی های لیگ برتر ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تعداد زیاد بازیکنان ملی استقلال سبب شده تا پرویز مظلومی نگران خستگی بازیکنان تیمش باشد. بازیکنانی که بزودی باید به اردوی 12 روزه تیم ملی قبل از بازی با قطر بروند و قبل از این اردو هم 8 بازی را در 25 روز باید با استقلال برگزار کنند. این عاملی بود تا وقتی مظلومی در حاشینه نشست دانش افزایی مربیان لیگ برتری با مارکار آقاجانیان ، یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی روبرو شود ، به او گلایه کند و بپرسد چرا تیم ملی برای بازی با قطر چنین اردویی را سپری می کند. او می گفت:« 12 روز اردو است و ما 12 بازی تا آن موقع در پیش داریم. اگر این اردو برگزار نمی شد ، اقلا بین هر بازی مان یک روز بیشتر می توانستیم فاصله داشته باشیم. کدام مربی ایرانی این اردوها را می گذارد؟ اگر قلعه نویی یا پورحیدری بودند با 48 ساعت اردو می رفتند به بازی ها.قلعه نویی و پورحیدری کی لیگ را تعطیل می کردند این قدر طولانی؟»


البته مارکار هم فشردگی کار کرو را برای سرمربی استقلال توضیح داد تا او قانع شود کادر فنی تیم ملی چاره ای غیر از این نداشته است.