زمان : 22 Dey 1390 - 21:17
شناسه : 44195
بازدید : 1620
دایی : ناپاکان را حذف کنید تا فوتبال پاک شود ؛ مثل تمام دنیا دایی : ناپاکان را حذف کنید تا فوتبال پاک شود ؛ مثل تمام دنیا

دایی : ناپاکان را حذف کنید تا فوتبال پاک شود ؛ مثل تمام دنیا

لیگ برتر - علی دایی می گوید پاکسازی فوتبال نیاز به عزمی جدی دارد


او در مشروح گفت و گوی خود لا خبرآنلاین درباره بحث ناپاکی می گوید:« اگر ما مطرح می‌کنیم، باید مبارزه هم کنیم. راهش این است که عوامل ناپاک را از فوتبال کنار بگذاریم، کاری که در همه‌جای دنیا انجام می‌شود. آنها به موقع شلوغ‌کاری هم می‌کنند ولی ما اگر شلوغ‌کاری می‌کنیم، باید یک کاری هم انجام بدهیم. این نمی‌شود که فقط حرف بزنیم. باید بیاییم و عمل کنیم به حرف‌‌هایی که می‌زنیم در آن صورت می‌توانیم به نتیجه برسیم. اگر قرار باشد همه‌‌اش هیاهو باشد، آنهایی که دارند غیرقانونی عمل می‌کنند در هیاهو خودشان را بالا می‌کشند و وقتی هم می‌بینند برخوردی نمی‌شود، با قدرت به کارشان ادامه می‌دهند. چند سال پیش بود که اتفاقاً برخوردهایی با یک‌سری آدم‌ها شد ولی این برخورد ادامه پیدا نکرد. به نظرم باید آدم‌‌هایی که فعالیت غیرقانونی می‌کنند، کنار گذاشته شوند.»


او درباره اختلاف خود با مایلی کهن هم می گوید:«من مصاحبه‌ای نکردم بلکه حرف را شخص دیگری زد. شما بروید جست‌وجو کنید و ببینید دعوایی بوده که من شروع‌کننده آن باشم؟ قطعاً به موردی دست پیدا نمی‌کنید چون معمولاً دیگران هستند که دعوا را شروع می‌کنند. من نباید از حق خودم دفاع کنم، موقعی که می‌آیند این‌طور به من توهین می‌کنند؟ وقتی یک‌سری مسائل پوچ و بی‌مورد را عنوان می‌کنند، من نباید بیایم و حرف بزنم؟ قطعاً باید از خودم دفاع کنم، همان‌طور که همه این کار را می‌کنند.»