زمان : 22 Dey 1390 - 20:18
شناسه : 44171
بازدید : 3167
چهارمین ترور دانشمندان ایرانی:آسیب‌شناسی نخبه‌کشی چهارمین ترور دانشمندان ایرانی:آسیب‌شناسی نخبه‌کشی

چهارمین ترور دانشمندان ایرانی:آسیب‌شناسی نخبه‌کشی


یزدفردا :ابهری، مجید - مجید ابهری:چهارمین ترور دانشمندان ایرانی در دو سال جاری بهترین مدرک بر گسترش تروریزم دولتی و هدفمند بودن این حرکت غیرانسانی و اداره آن از سوی شبکه صهیونیزم جهانی است. در آسیب‌شناسی و ریشه‌یابی ترور دانشمندان هسته‌ای ایران به چهار دلیل موساد با حمایت مستقیم آمریکا مسوولیت مستقیم این جنایات را به عهده داشته و در مقابل ملت غیرتمند ایران و همه آزادگان جهان این خفاشان کثیف باید پاسخگوی اعمال ددمنشانه خود باشند.


1: وزیر دفاع اسراییل در سخنرانی سال نو گفته است که ایرانیان باید در سال 2012 منتظر حوادث غیرطبیعی و قابل توجه باشند. در ادبیات صهیونیستی حوادث غیرطبیعی به ترور، انفجار و تخریب اطلاق می‌شود.


2: رشد علمی ایران در محافل بین‌المللی دانش‌بنیان و رسیدن آن به یازده برابر رشد جهانی بر اساس تعداد مقاله‌های علمی ارسالی به ISI باعث کینه‌ورزی موساد و سایر مراکز وابسته به آن گشته و دستور توقف رشد علمی و هسته‌ای ایران از طرف ریاست سازمان موساد و امریکا صادر شده است.


3: وقتی یک مسوول یا رییس یک سازمان و تشکیلات اعلام می‌کند که رشد علمی ایران باید متوقف شود، ساده‌اندیشی است که اگر تصور کنیم ایجاد توقف در رشد علمی و تضعیف آن ابزاری غیر از ترور می‌تواند داشته باشد. تشویق نخبگان به مهاجرت و دعوت‌های مختلف از دانشمندان و پژوهشگران ایرانی به بهانه شرکت در همایش علمی یا فعالیت در فرصت‌های پژوهشی برای شناسایی و جذب آنها است.


4: یکی از وظایف ذاتی سازمان موساد ترور در کشورهای هدف است که در اساسنامه آن به وضوح بیان شده است. بنابراین وقتی یک سازمان جاسوسی با وظیفه ترور فعالیت می‌کند دیگر نباید در ذات خبیث آن تردید کرد.


درست است که همه ما از استاد تا دانشجو، از کاسب تا کارمند و از پیر تا جوان شهادت را یک سعادت و مرگ در راه عقیده را یک فضیلت تلقی می‌کنیم و تبلیغات شوم موساد و امریکا در این گونه موارد خللی در اراده ما ایرانیان نخواهد گذاشت بلکه ما را در راه انجام وظایف فرهنگی و علمی خود استوارتر خواهد کرد، با این حال با توجه به ترورهای دو سال اخیر، مسوولین نهادهای امنیتی و انتظامی برای حفاظت از جان دانشمندان باید برنامه‌ریزی‌های اساسی‌تر و دقیق‌تر انجام دهند.


سکوت خفقان‌بار و ذلت‌آور سازمان سیا و مسوولان امریکایی و اسراییلی در هر چهار ترور یادشده نشانه محکمی بر دخالت مستقیم آنها بوده و نگرانی اینجانب از آن است که اینگونه اقدامات وحشیانه باعث خدشه در روحیه دانشمندان کشورهای به‌پاخاسته و مردم آنها شود. موساد و روسا و کارمندان آن و سیا و همه دست اندرکاران صهیونیزم باید بدانند که ملت ایران اینگونه جنایات را فراموش نکرده و علاوه بر ثبت آنها در حافظه تاریخی خود در اولین فرصت پاسخ اینگونه رفتارهای غیرانسانی را با تسریع رشد علمی و افزایش دستاوردهای دانش‌بنیان خواهد داد.


در پایان لازم می‌دانم مراتب تسلیت و تبریک خود را به مقام عظمای ولایت و دانشگاهیان و مراکز علمی و خانواده ارجمند شهدای راه علم و دانش عرضه کنم.

منبع:خبرانلاین