زمان : 22 Dey 1390 - 08:59
شناسه : 44148
بازدید : 1907
 رأي آگاهانه ما ميزاني به تقيد بر اسلاميت ایران عزیز است رأي آگاهانه ما ميزاني به تقيد بر اسلاميت ایران عزیز است
طبس- سرپرستی یزدفردا: "استاد دانشگاه پیام نور طبس افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با جمله چهار كلمه اي خود که (ميزان راي ملت است) مردم گرايي و توجه ويژه به مردم را در نظام دين مدار نشان مي دهد.

سیدعنایت الله قریشی" کارشناس تاریخ و تمدن ملل اسلامی با اشاره به فرمایش حضرت امام(ره) مبنی بر "ميزان راي ملت است" گفت: آنچه امام خميني را در ميان سياستمداران جهان، حد اقل در صده اخير به عنوان شخصيتي بي نظير و مورد توجه جهانيان قرار داده، نبوغ فكري و انديشه ي والاي آن حضرت است.
استاد دانشگاه پیام نور طبس افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با جمله چهار كلمه اي خود که (ميزان راي ملت است) مردم گرايي و توجه ويژه به مردم را در نظام دين مدار نشان مي دهد.
وی خاطرنشان کرد: حضرت امام با تئوري حكومتي خود (ولايت فقيه) نظام نويني را براي زندگي اجتماعي انسانها معرفي مي نمايد كه مبنا و پايه آن با مردم قوام پيدا مي كند و براي اينكه اين مردم مانند نظامهاي حكومتي غربي رها شده و مهمل نباشند آنان را به مبدا و اصل هستي پيوند مي دهند و با بيان «جمهوري اسلامي نه يك كلمه كمتر نه يك كلمه بيشتر» بهترين الگو براي زندگي فردي و اجتماعي آنها مطرح مي کند.
عضو هیأت علمی دانشگاههای طبس خاطرنشان کرد: همانطور كه مي دانيم شركت در انتخابات تبلور جمهوريت اين نظام الهي و رأي آگاهانه ما ميزاني است بر تقيد بر اسلاميت آن، پس بر همه ماست كه براي تثبيت و تداوم هر چه بيشتر اهداف جمهوري اسلامي ايران در انتخابات شركت نماييم به ويژه اينكه ما اكنون در عصر بيداري اسلامي به سر مي بريم و اين بيداري را نشات گرفته از تفكر نابي ميدانيم كه امام خميني (ره) به جهان امروز عرضه نمودند.
نائب رئیس شورای شهر طبس تصریح کرد: در زماني كه چشم همه ي انسانهاي خسته از نظام سرمايه داري ظالمانه و لجام گسيخته به نظام اسلامي ما دوخته شده است و به بركت اين نظام و با رهبري هوشمندانه و مدبرانه ولي امر مسلمين جهان «امام خامنه اي»، شرق و غرب عالم مسكون فهميده اند كه حاكميت مثلث سوم زر وزوز و تزوير بر كشورهاي جهان به سر رسيده و جنبشهاي ظلم ستيز عدالتخواه از قلب آمريكاي لاتين گرفته تا اروپا و آفريقا هر روز نداي آزادي خواهانه و رهايي از يوغ مستكبران سر مي دهند بر ماست كه همچون ادوار گذشته در انتخاباتي كه در پيش رو داريم شركتي فعالانه داشته باشيم.
قریشی یادآور شد: 12 اسفند 1390 انسانهاي آزاده ي جهان و الگوگرفته از افكار ناب امام راحلمان را بيش از پيش خوشحال خواهیم کرد و بدانيم كه هر راي ما پتكي گران بر سر بدخواهان اين نظام يعني آمريكاي جنايتكار و صهيونيسم غاصب و چپاولگر است و مايه سرافرازي بيشتر آزادي خواهان جهان خواهد شد.