زمان : 21 Dey 1390 - 07:52
شناسه : 44067
بازدید : 2521
هیات اجرایی ستاد انتخابات، صلاحیت تابش را تایید کرد هیات اجرایی ستاد انتخابات، صلاحیت تابش را تایید کرد
 ایلنا: هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان اردکان صلاحیت تمامی 5 کاندیدای این شهر ازجمله محمد رضا تابش را تایید کرد.

به گزارش ایلنا بنا بر اعلام کمیته اطلاع رسانی این ستاد، احمد کمالی رئیس ستاد انتخابات اردکان در جلسه نهایی بررسی صلاحیت محلی کاندیداهای حوزه انتخابیه شهرستان اردکان از تایید صلاحیت کلیه نامزدهای این حوزه در مرحله اول خبر داد.

فرماندار اردکان با اشاره به مفاد قانونی انتخابات در این خصوص افزود: بر اساس ماده 50 قانون انتخابات کشوری با توجه به نتایج بدست آمده از بررسی های لازم در محل و بااستفاده از نتایج اعلام شده توسط وزارت کشور صلاحیت داوطلبان را در رابطه با صلاحیتهای مذکور مورد بررسی قرار داده و تنیجه را به هیات نظارت استان اعلام می نمایند.

رییس هیات اجرایی شهرستان اردکان با بیان این مطلب که مرحله نخست (محلی)صلاحیتها پس برگزاری 3جلسه در مجموع با 10ساعت بحث و تبادل نظر اعضا با تایید صلاحیت کلیه کاندیداها به پایان رسید، افزود: ماده 52 قانون انتخابات کشوری آورده است که هیات نظارت استان در ادامه بررسی صلاحیتها با تشکیل جلسات خود ظرف مدت 7روز پس از کسب نظر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات موظف است نظر خود را درخصوص تایید یا رد صلاحیت داوطلبان اعلام نمایند.

وی همچنین گفت درصورت رد صلاحیت هریک از کاندیداها در سایر مراحل افراد می توانند طبق مفاد قانونی موجود شکایات خود را به مراجع مربوطه اعلام نمایند.