زمان : 21 Dey 1390 - 07:35
شناسه : 44065
بازدید : 2117
بازديد مدير عامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور از تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد(اصلاحیه) بازديد مدير عامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور از تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد(اصلاحیه)
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد در اين بازديد سيد مهدي ثمره هاشمي ضمن بازديد از مراحل تصفيه فاضلاب از فضاي سبز موجود در تصفيه خانه شهر يزد اعلام رضايت نمود.
وي همچنين در پايان از ايجاد فضاي سبز مناسب در تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد قدرداني كرد و پيشنهاد كرد تا سطح فضاي سبز را افزايش دهند.
گفتني است تصفيه خانه فاضلاب موجود شهر يزد از سال 81 در مدار بهره برداري قرار گفته و هم اكنون داراي 170 هكتار فضاي سبز مي باشد كه در اين فضاي سبز گونه هاي اكاليپتوس،گز و زيتون كاشت شده است.
سيد مهدي ثمره هاشمي در ادامه از آخرين مراحل ساخت مدول دوم تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد نيز ديدن كرد.
شايان ذكر است عمليات اجرايي مدول دوم تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد از ابتدای سال 86 آغاز شده و هم اكنون در اجراي مراحل پاياني مي باشد.
http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=44065_24lllllll.JPG
مدول دوم تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد كه به روش لجن فعال(SBR) مي باشد يكي از روشهای تصفيه فاضلاب بوده كه از پساب خروجي آن با توجه به كيفيت بالا مي توان علاوه بر آبياري اراضی كشاورزي بخشی از آب مورد نياز برخی صنايع را نیز تامین نمود.