زمان : 19 Dey 1390 - 17:38
شناسه : 43988
بازدید : 1607
کارگروه رفاه و توانمندسازی محرومان در یزد تشکیل می‌شود کارگروه رفاه و توانمندسازی محرومان در یزد تشکیل می‌شود

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد:کارگروه رفاه و توانمندسازی محرومان در یزد تشکیل می‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از تشکیل کارگروه رفاه و توانمندسازی محرومان در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد ، "محمدرضا غریب‌نواز" در حاشیه نشست مشترک مسئولان کمیته امداد با مدیران موسسات خیریه شهرستان بافق اظهار داشت: کارگروه رفاه و توانمندسازی محرومان با همکاری موسسات خیریه و کمیته امداد در شهرهای مختلف استان تشکیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این کارگروه، ساماندهی موسسات خیریه و یکسان‌سازی برنامه‌ها و ایجاد تعامل بین موسسات خیریه و کمیته امداد برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به محرومان جامعه است.

غریب‌نواز با بیان اینکه این کارگروه با محوریت ائمه جمعه، فرمانداران، مدیران کمیته امداد شهرستان‌ها و مدیران موسسات خیریه هر شهرستان تشکیل خواهد شد، افزود: شهرستان بافق این افتخار را دارد که کارگروه رفاه و توانمندسازی محرومان را به عنوان یکی از شهرستان‌های پیشتاز استان دنبال می‌کند.

غریب‌نواز همچنین ضمن قدردانی از مردم خیر و نوعدوست استان یزد گفت: مردم استان در 9 ماه امسال بالغ بر 115 میلیارد ریال در قالب کمک‌های مردمی به این نهاد کمک کرده‌اند که بالغ بر 30 میلیارد ریال آن صدقات بوده است.

وی عنوان کرد: این کمک‌ها در راستای کمک به تامین جهیزیه، ایجاد اشتغال، امور تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، احداث مسکن و درمان نیازمندان هزینه شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد اذعان داشت: کمک‌های مردمی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 150 درصد رشد داشته است.

بنا بر این گزارش، این نشست با هدف بررسی موانع و راهکارهای پیش روی موسسات خیریه و چگونگی برقراری تعامل بیشتر در راستای خدمت‌رسانی متمرکز و بهتر به محرومان جامعه تشکیل شد