زمان : 19 Dey 1390 - 10:13
شناسه : 43966
بازدید : 3779
آئین اهدای 2060 جایزه ویژه مشترکان خوش حساب تلفن همراه و ثابت استان یزد برگزار شد+عکس خبری آئین اهدای 2060 جایزه ویژه مشترکان خوش حساب تلفن همراه و ثابت استان یزد برگزار شد+عکس خبری

در این آیین، مقوم مدیر عامل شرکت مخابرات استان یزد ضمن تسلیت اربعین شهادت حضرت سید الشهداء(ع) و خیر مقدم به حاضران،شرکت مخابرات استان یزد را بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات مردمی در استان دانست و با اشاره به اهدای جوایز به مشترکان تلفن ثابت و همراه استان افزود:برگزاری چنین آیین هایی حفظ هرچه بیشتر مشترکان شرکت مخابرات استان را در پی دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات استان یزد در ادامه نحوه شرکت مشترکان در مسابقات آتی این شرکت سخن به میان آورد و افزود:چنانچه هریک از مشترکان تلفن ثابت و همراه استان یزد قبوض خود را در اسرع وقت و از طریق سامانه های 1818 و 09990 پرداخت کنند در لیست قرعه کشی این شرکت قرار خواهند گرفت.

عاقبت خیری معاون نگهداری و بهره برداری شرکت مخابرات استان یزد نیز با اشاره به برندگان شرکت مخابرات استان یزد گفت:برندگان خوش شانس این دوره از قرعه کشی شرکت مخابرات استان یزد کسانی هستند که در طرح های میلاد(2) و مشترکان خوش حساب تلفن ثابت استان،ضمن پرداخت بموقع و الکترونیکی قبوض خود،اقدام به خرید شارژ الکترونیکی در طرح نوید(2) نموده اند.

شایان ذکر اینکه،در این آیین به 8 نفر از برندگان 8 دستگاه خودرو شامل 6 دستگاه خودروی پراید و دو دستگاه خودروی سمند،کمک هزینه سفر به حج عمره و عتبات عالیات،لب تاپ ،سکه بهار آزادی،سیم کارت و گوشی تلفن همراه و بستانکاری 40 و 50 هزار ریالی اهدا شد.

گفتنی است مشترکان تلفن ثابت و همراه استان همچنان  می توانند با پرداخت به موقع قبوض خود و شرکت در طرح های آتی این شرکت،یکی از برندگان خوش شانس جوایز ارزنده مخابرات استان شوند.