زمان : 18 Dey 1390 - 22:06
شناسه : 43956
بازدید : 7710
مگر ورزش یزد فقط تیم فوتبال تربیت است!؟ (2 نظر) مگر ورزش یزد فقط تیم فوتبال تربیت است!؟ (2 نظر)

مگر ورزش یزد فقط تیم فوتبال تربیت است!؟


مگر ورزش یزد فقط تیم فوتبال تربیت است!؟

آقای فلاح زاده شما به چه حقی بودجه ورزش خاتم و بهاباد و مهریز و ابرکوه محروم را می خواهید به پای تیم فوتبال تربیت یزد بریزید!؟

آقای استاندار فریب شانتاژ رسانه ها و تعریف و تملق بعضی قلم بدست ها را نخورید!

از تیم فوتبال شهید قندی تا تربیت یزد!


در حالیکه تیم فوتبال «فولاد یزد» بدون هیاهو و جنجال و با «حساب» و «کتاب» و هزینه ای بمراتب کمتر از تیم فوتبال «تربیت یزد»، در لیگ دسته اول کشور شرکت کرده و چند پله از تیم تربیت یزد پیشی گرفته و توقع کمک چندانی نیز از مسئولان استان نداشته، دوباره عده ای «ماهیگیر ناشی» قصد دارند تا بنابدلایلی مشخص آب را گل آلود کرده و استاندار را با القاب «سردار» و «دلاور» و «قهرمان» و دیگر پاچه خواری ها بازی داده و مجبور نمایند که به تیم فوتبال در آستانه سقوط «تربیت یزد» که بازیکنان غیریزدی آن بسیار بیشتر از بازیکنان یزدی آن می باشد کمک مادی کرده و از کیسه بیت المال «عیدی» دهد، و اما مگر استاندار می تواند ورزش استان را فدای تیم دسته اولی تربیت یزد نماید و مگر ورزش استان در تیم فوتبال تربیت یزد خلاصه شده است!؟ آیا هواداران تیم فوتبال تربیت یزد در همه استان به هزار نفر می رسند!؟

میلیاردها تومان بودجه استان و بیت المال و شرکت های خصوصی تابحال به پای تیم تربیت یزد و در چاه ویل آن ریخته شده است، تا عده ای قلیل در قبال تربیت یزد به «نوایی» برسند، و اما آیا تابحال هیچ حسابرسی و تحقیق و بررسی منطقی در رابطه با تاثیرات فرهنگی تیم فوتبال دسته یکمی «تربیت یزد» انجام شده است!؟

آیا اگر فرهنگ و تفکر یزدی بر تیم فوتبال تربیت یزد حاکم بود، هزینه های این تیم اینگونه سر به آسمان می زد!؟

ضف بزرگ تیم تربیت یزد در مدیریت ضعیف آن است و اما چرا چندین مربی عوض می شوند و مدیر عامل تغییر نمی کند نیز خود سوالیست! چرا باید معاون تربیت بدنی مدیر عامل تربیت یزد باشد، و چرا باید بودجه بخش خصوصی توسط بخش دولتی راهبری شود!؟

آقای استاندار! در یک اقدام انقلابی، تیم فوتبال تربیت یزد را به «صنعت یزد» واگذار کنید و بیش ازین مدیران دولتی و اداره کل ورزش و جوانان استان را درگیر تیم فوتبال پرهزینه و بی نتیجه تربیت یزد ننمائید! یعنی فولاد آلیاژی و سنگ آهن بافق و فرش ستاره کویر و حتی پیشگامان کویر یزد، نمی توانند تیم فوتبال یزد را جمع و جور کرده و تحت مدیریت و مالکیت گرفته و با فرهنگ و تفکر یزدی آن را ازین ورطه نجات دهند!؟

آقای استاندار! مواظب باشید شما را با «کلمات» و «هیاهو» فریب ندهند و گول نزنند و باور کنید که ورزش یزد فقط تیم فوتبال تربیت یزد نیست، که اصلا تیم فوتبال تربیت یزد متعلق به یزد و یزدی ها نیست!

تبصره اول: تیم فوتبال تربیت یزد چند بازیکن دارد و چند بازیکن آن یزدی می باشند!؟