زمان : 18 Dey 1390 - 18:07
شناسه : 43929
بازدید : 5264
فرماندار تفت خواستار آشنايي نسل جوان با دستاوردهاي نظام شد فرماندار تفت خواستار آشنايي نسل جوان با دستاوردهاي نظام شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت،"ابوالقاسم دهقان" در اولين جلسه ستاد دهه فجر شهرستان كه با حضور امام جمعه و اعضاي ستاد دهه فجر شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد،گفت: برنامه هاي دهه فجر فرصت مناسبي براي آشنايي نسل جوان با دستاوردهاي نظام است و برنامه هاي ايام الله دهه فجر بايد طوري برنامه ريزي شود تا از اين فرصت مناسب براي آشنايي نسل جوان با انديشه هاي بنيان گذار جمهوري اسلامی،رهبر معظم انقلاب و اهداف انقلاب به بهترين نحو استفاده شود.

فرماندار تفت گفت: تلاش براي گراميداشت دهه فجر و زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي انقلاب و آرمان هاي آنان وظيفه تمامي دستگاه ها و آحاد مختلف مردم است.وي هم چنين بر اطلاع رساني دستاوردهاي نظام در مباحث،اجتماعي،اقتصادي، علمي،معنوي،ورزشي و سياسي بايستي در قالب جشن ها و برنامه هاي دهه فجر براي قشر مخاطب تصريح كرد و افزود:باید با فکر جدید و ایده‌هاي نو به استقبال ده فجر برویم و از افکار و نظرات جوانان در برنامه‌هایمان استفاده کنیم.
دبير ستاد دهه فجر تفت هم به راهنماي ستادهاي دهه فجر سال 1390 اشاره و خواستار همكاري كليه مسئولان ادارات شهرستان با اين ستاد شد.
گفتني است در اين جلسه كميته هاي 17 گانه ستاد گراميداشت دهه فجر شهرستان تفت از جمله كميته انتظامات، دانشجويي،روستائي و عشايري،زنان و خانواده،ورزش، فرهنگيان و دانش آموزان،كارگري،مساجد،فرهنگي هنري  و ... با معرفي اعضاي آنها مورد تصويب قرار گرفت.