زمان : 18 Dey 1390 - 16:22
شناسه : 43902
بازدید : 3002
فرماندار شهرستان خاتم مشاركت حداكثري مردم درانتخابات از اولويت اصلي مسئولان است فرماندار شهرستان خاتم مشاركت حداكثري مردم درانتخابات از اولويت اصلي مسئولان است

فرماندار شهرستان خاتم مشاركت حداكثري مردم درانتخابات از اولويت اصلي مسئولان است


فرماندار شهرستان خاتم مشاركت حداكثري مردم درانتخابا ت از اولويت اصلي مسئولان است و بايد شرايط را براي برگزاري انتخابات پرشور با حضور ومشاركت حداكثري مردم فراهم كرد.

به گزارش خبرنگاریزدفردا از خاتم" محمد علي شاه حسيني فرماندار" در جلسه گفتمان انتخابات و ساماندهي شئونات فرهنگي شهرستان كه با حضور كليه ائمه جماعت شهرستان در سالن اجتماعات اداره تبليغات اسلامي خاتم برگزار شد افزود : حضور حداكثری ، رعايت امانت داري ، اجراي عدالت از جمله نكات مهمی است كه تمامی مسوولان در انتخابات بايد در سرلوحه كار خود قرار دهند و به عنوان یك تكلیف شرعی و قانونی به آن نگاه كنند.

وی با بیان اینكه دشمنان با فضا سازی ، سیاه نمایی و ایجاد شایعات وتفرقه انداختن بين اقوام و گروهها بدنبال ضربه زدن به كشور هستند، اظهار داشت : تمامی مسوولان باید با هوشیاری و بصیرت كامل توطئه های دشمنان خنثی كنند .

مسوولان برگزاری انتخابات باید با احساس مسوولیت ، تعهد و با تمام توان خود زمینه لازم را برای مشاركت و حضور حداكثری مردم در انتخابات فراهم كنند.

فرماندار خاتم دربخش ديگري از سخنان خود با اشاره به برنامه ريزي پيش بيني شده درايام آخر صفر گفت : با توجه به اينكه شهرداري متولي ترسيم فضاي عمومي شهر و مناسبت ها وارائه ترويج فرهنگ مدهبي وديني است شهرداري بايد نسبت به اهتزاز پرچم سياه درتمامي مناطق شهر هرات اقدام كند