زمان : 17 Dey 1390 - 17:12
شناسه : 43863
بازدید : 3307
اجرای طرح بازرسی از ادارات اجرایی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد اجرای طرح بازرسی از ادارات اجرایی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد

اجرای طرح بازرسی از ادارات اجرایی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد

دومین دوره بازرسی از مجموعه های اجرایی زیر پوشش اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در سال از سوی مدیران ستادی استان آغاز شد.

این دوره بازرسی با هدف بررسی وضعیت موقوفات و بقاع متبرکه استان، بررسی میزان پیشرفت برنامه های ابلاغی اداره کل اوقاف و امورخیریه در راستای برنامه های زمانبندی شده، برنامه ریزی هفته وقف و ارزیابی فعالیت های هر مجموعه در زمینه های انجام دستور العمل های سال 90 در حوزه موقوفات و بقاع و اماکن متبرکه اجرا می شود.

وی افزود: در راستای شناخت نقاط قوت و ضعف، افزایش بهره وری و بالا بردن توانمندی دستگاه های زیر مجموعه این اداره کل بررسی عملکرد نه ماهه ادرات اوقاف شهرستان های استان در زمینه اراضی و املاک موقوفات، فرهنگی و بقاع انجام می شود.

محمد مهدی حاتمی یکسان سازی و ایجاد وحدت رویه در اجرا ، شناسایی خلاقیت و ابتکارات و ارزیابی مهارت های اداری و فنی مدیران و شناسایی کاستی ها، نارسائیها و مشکلات را از دیگر اهداف این بازرسی عنوان کرد.

وی ادامه داد: این اداره کل مصمم است که با تمام جدیت بازرسی از ادارات شهرستان ها را پیگیری کند و نقاط قوت آن ها را تثبیت و نقاط ضعف آن ها را بر طرف کند.