زمان : 17 Dey 1390 - 09:28
شناسه : 43840
بازدید : 2472
فرماندار یزد از اردوگاه اتباع بیگانه یزد بازدید کرد. فرماندار یزد از اردوگاه اتباع بیگانه یزد بازدید کرد.
عزیزالله سیفی فرماندار به همراه اعضای شورای تأمین شهرستان از اردوگاه اتباع بیگانه یزد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، عزیزالله سیفی فرماندار به همراه اعضای شورای تأمین شهرستان از اردوگاه اتباع بیگانه یزد بازدید کرد.


 عزیزالله سیفی ضمن بازدیداز قسمتهای مختلف اردوگاه گفت: برخورد مردم و نظام جمهوری اسلامی با اتباع خارجی بسیار ستودنی و انسانی است که این خود نشان دهنده توجه مسئولین کشور به مهاجرین و پناهنده ها است.

فرماندار با اشاره به منویات و توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص رویکرد اسلامی ـ انسانی در مورد مهاجرین خاطر نشان کرد مردم ایران اسلامی که در جهان به عنوان مهمانوازترین افراد شناخته می شود براساس وظیفه دینی و انسانی خود پناهندگان مسلمان وغیر مسلمان را جزئی از خود می دانند و از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند بود.
 
وی بیان کرد می توان با آموزشهای صحیح و به موقع هر یک از افراد در جهت ترویج فرهنگ اصیل اسلامی ـ ایرانی در کشورهایشان هدایت کرد .

 سیفی گفت: باید از تلاشهای صورت گرفته مسئولین تقدیر و تشکر کرد که با برنامه ریزی و تلاش پیگیرانه اتباع بیگانه را ساماندهی می کنند.
 
در ادامه  هادی نسب مدیر کل اتباع بیگانه گزارشی از وضعیت اردوگاه به اعضاء ارائه نمود.

فرماندار در این بازدید از  بخش اسکان ، انبار ،آشپزخانه و دیگر قسمتهای اردوگاه بازدید کرد و قول مساعد داد تا مشکلات وجود به زودی مرتفع گردد.