زمان : 14 Dey 1390 - 12:20
شناسه : 43707
بازدید : 8336
دکتر فروزان نیا جراح قلب یزدی خواستار توجه و حمایت ویژه از نیروی انسانی مجرب و نخبه شد- یزد بهترین نقطه از کشور برای سرمایه گذاری سلامت دکتر فروزان نیا جراح قلب یزدی خواستار توجه و حمایت ویژه از نیروی انسانی مجرب و نخبه شد- یزد بهترین نقطه از کشور برای سرمایه گذاری سلامت

دکتر فروزان نیا جراح قلب یزدی، و فوق تخصص قلب و عروق در نشستی که با حضور دکتر سلطانخواه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اعضای هیات علمی، نخبگان و دانشجویان نمونه این دانشگاه برگزارشد خواستار توجه و حمایت ویژه از نیروی انسانی مجرب و نخبه شد.


دکتر سیدخلیل فروزان نیا در این نشست با تاکید بر توجه ویژه به علم و فناوری خواستار ارائه راهکارهای عملی در خصوص استفاده صحیح از روش های علمی جهان شد.


وی همچنین با تاکید بر سرمایه گذاری در تولید علم در بخش خصوصی تاکید و خواستار توجه و تلاش بیشتر در این خصوص شد.وی با بیان این مطلب که استان یزد بهترین نقطه از کشور برای سرمایه گذاری است گفت: استان یزد از نظر امنیت اجتماعی درجه نخست را داراست و همچنین نیروی انسانی یزد در دنیا سرآمد هستند.


دکتر فروزان نیا در پایان خواستار توجه ویژه به استان یزد شد و اظهارامیدوداری کرد: با سرمایه گذاری در این استان نتایج بسیار رضایت بخشی خواهیم گرفت.