زمان : 14 Dey 1390 - 00:32
شناسه : 43677
بازدید : 6635
حضور تابش در منزل شهید مهدی فتوحی اردکانی (1نظر) حضور تابش در منزل شهید مهدی فتوحی اردکانی (1نظر)

یزدفردا :در پی شهادت سرافرازانه شهید مهدی فتوحی اردکانی در جریان درگیری با اشرار مسلح، تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، جهت ابراز همدردی با خانواده معزز این شهید والامقام و عرض تسلیت به ایشان در منزل آن شهید حاضر شد.
نماینده مردم اردکان در دیدار با خانواده شهید فتوحی که در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسیده است، با ابراز تسلیت این ضایعه به پدر، مادر ، همسر و سایر بازماندگان این شهید سرفراز، از اهتمام نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی این شهرستان، به برقراری نظم و امنیت در جامعه و مبارزه جدی و بی امان با باندهای مافیایی قاچاق مواد مخدر تقدیر و تشکر نمود و زحمات این عزیزان را که ارمغان آن مقابله با فساد و نجات جوانان از آلودگی به مواد مخدر است را ستود.
تابش با تجلیل از مقام شهدا، خط سرخ شهادت را که که در فرهنگ شیعی ما با قیام اباعبدالله الحسین(ع) پررنگ می شود، تا قیام حضرت ولی عصر(عج)، مستمر دانست و شهدا را گوهرهای عالمتابی خواند که با بذل هستی خویش، جامعه را منور می سازند و با حاکم کردن ارزشهای الهی، مانع انحرافات و کژیها می شوند. وی پاداش شهدا و خانواده های آنان - که با خدا معامله کرده اند- را، پاداشی عظیم دانست و از خداوند خواست تا توفیق ادای دین به آنها را به همه مسئولان عطا فرماید.