زمان : 13 Dey 1390 - 15:02
شناسه : 43653
بازدید : 3700
دیدار رئیس و کارکنان تبلیغات اسلامی شهرستان تفت با فرماندار دیدار رئیس و کارکنان تبلیغات اسلامی شهرستان تفت با فرماندار
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت،"ابوالقاسم دهقان" در دیداری که با کارکنان اداره سازمان تبلیغات شهرستان تفت داشت، مهم ترين وظيفه اداره تبليغات اسلامي را تبليغ و تبيين دين و فرهنگ ناب اسلامي عنوان نمود و گفت: عمده فعالیت‌هایي که در این سازمان انجام می‌شود سياستگذاري،برنامه ريزي،هدايت،سازمان دهي، پشتيباني و نظارت بر تبليغات ديني مردم است و به همين دليل جايگاه و نقش اين اداره بسيار مهم و حساس می‌باشد.
فرماندار تفت نظارت بر کارهای فرهنگی مذهبی در شهرستان را يكي ديگر از فعالیت‌های اين اداره بيان و افزود: برنامه هاي فرهنگي و هنري شهرستان بايد با محوريت تبليغات اسلامي در جهت  احیا دین و رسوا کردن دشمنان اسلام،قرآن واهل بيت عصمت و طهارت(ع) باشد.وي در پايان خواستار جذب جوانان و نوجوانان از طريق برگزاري برنامه هاي مناسب از سوي اين اداره شد.
رئيس اداره تبلیغات اسلامی تفت هم در اين جلسه به تشريح برنامه‌ها و وظايف اين اداره پرداخت و افزود: اين اداره مفتخر است زیر نظر ولایت فقیه به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی ،قرآنی و تبلیغی می‌پردازد . وی برگزاری دوره های آموزشی ائمه جماعات، گفتمان‌های دینی، برگزاری محافل انس با قرآن و طرح آموزشی دقایقی با قرآن را از جمله برنامه های این اداره بر شمرد. حجت الاسلام متوسل هم چنين بر توسعه فرهنگ قرآني و آموزش آن از سنين كودكي تاكيد كرد.