زمان : 13 Dey 1390 - 10:37
شناسه : 43631
بازدید : 917
آقای تابش! لحظه ای تفکر در سوگندی که یاد کردید آقای تابش! لحظه ای تفکر در سوگندی که یاد کردید
به گزارش سایت یزد فردا، آقای تابش نماینده محترم اردکان در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی ایلنا ، در رابطه با گزارش کمیسیون اصل نود مجلس، در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و فتنه بر پا شده بعد از آن توسط فتنه گران در سال 88 ، نکاتی را بیان داشته است که قابل تأمل است ، و امیدوارم به این چند سطر جوابیه اندیشه کنید:

آقای تابش! شما سوگند یاد کرده اید که به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی در برابر تمامی ملت ایران ، تمامیت ارضی و قانون اساسی و اصل مترقی ولایت فقیه مسئولیت خود را به خوبی ایفا کنید. اگر شما نماینده این چنین مجلسی هستید چرا اقدامات و گزارش کمیسیون اصل نود را که اعضایش با رأی خود شما نمایندگان انتخاب شده اند زیر سئوال می برید؟! اگر این گزارش در تائید همفکران شما بود و یا در محورهایی از این گزارش از یاران و همفکران شما حمایت و دفاع می شد باز همچنین از آن یاد می کردید و آن را سراسر تهمت و افترا می دانستید؟ !

آقای تابش ! از نظر شما تهمت و افترا و دروغ چیست؟! چرا کُلّی گویی می کنید؟! چرا این تهمت ها را برای  ملت ـ که شما مدافع این شعار در حق آنان بوده و می دانید که : "دانستن، حق مردم است" ـ روشن نمی سازید ؟! چرا در لفافه صحبت می کنید؟!

شما گروه اصول گرایان را اقتدار گرا دانسته و از همفکران خود و آنان که فتنه 88 را آفریدند و در عاشورای 1388 آن هتک حرمت به ساحت مقدس امام حسین (ع) روا داشته و یا از آن حمایت کردند، به عنوان کسانی یاد کردید که در پیروزی انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و ... نقش داشته اند! مع الا سف از این حقیقت تاریخی در تاریخ اسلام اغفال نموده اید که در صدر اسلام کسانی چون زبیربن عوام و طلحه ، از نزدیکان پیامبر چه جانفشانی هایی که برای اسلام انجام دادند ولی در زمان امیرمومنان علی ابن ابطالب (ع) بر روی وی شمشیر کشیدند و به جنگ امام زمانشان آمدند.

مگر اسامه بن زید که جوان ترین فرمانده جنگ منصوب پیامبر در جنگ موته بود، بعد از پیامبر به علت بی بصیرتی نسبت به امام زمانش ، دعوت امیرمومنان را در دفاع از غاصبین ولایت را رد نکرد و با اجتهاد خود جلو امام زمانش نایستاد و گفت من با گویندگان" لااله الا الله " مقابله نمی کنم ؟! و... .

آقای تابش! به فرموده سید الشهداء انقلاب اسلامی سید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی " انقلاب کردن مهم نیست انقلابی ماندن مهم است".

این که در گذشته چه بودیم و چه کسانی در صف انقلابیون بودند مهم نیست آنچه مهم است  آنکه "چه کسانی انقلابی ماندند" و چه کسانی به این کلام معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) که فرمود " پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به انقلاب و اسلام شما آسیبی نرسد" تأسی جسته و مقتدرانه دفاع کردند و در این راه جان باختند و یا خون دل خورند و می خورند .

آقای تابش! چرا چشم خود را بر روی واقعیات بسته اید؟!   چرا پس از دو سال و اندی که از فتنه سهمناک می گذرد ـ که با رهبری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای ، آتش این فتنه ، و این فتنه گران را سوزاند ـ ، نمی خواهید یکبار هم که شده است آن را درک کنید ؟!

شما که از در اختیار داشتن سه قوه توسط اصول گرایان در این دوره یاد کرده اید و عملکرد آن ها را زیر سوال برده اید ، چرا آن زمان که دولت اصلاح طلب در رأس کار بود و یکی از دائی های شما رئیس جمهور و یکی دیگر از دائی های شما نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ششم بود، دم از عملکرد آنان نزدید و آن را نقد نکردید؟!

چرا آن عملکرد خفت بار و بچه گانه مجلس شورای اسلامی ششم که دست به اعتصاب زده بودند و در یک خیمه شب بازی ،  سیل استعفاء نمایندگان اصلاح طلب را راه انداختید، فریاد بر نیاوردید و آن ها را زیر سؤال نبردید؟! و ... ؟!

آقای تابش! بیایید واقع بین باشیم و کلامی که می گوئیم و عملی که صورت می دهیم برای خدا باشد و بدانیم که :

 "الم یعلم بان الله یری"