زمان : 13 Dey 1390 - 00:25
شناسه : 43628
بازدید : 5741
در باغ شهادت باز باز است :به بهانه شهادت برادر عزیزمان شهید سرافراز آقا مهدی فتوحی(6 نظر) در باغ شهادت باز باز است :به بهانه شهادت برادر عزیزمان شهید سرافراز آقا مهدی فتوحی(6 نظر)

شهادت برادر عزیزمان شهید سرافراز آقا مهدی فتوحی را به محضر امام عصر ارواحناه فداه و نائب برحقشان تبریک عرض نموده و به والدین عزیزش از خداوند منان طلب صبر و اجر داریم .


دفتر امام جمعه شهرستان اردکان این افتخار را به امت شهید پرور شهرستان و به والدین گرامیش تبریک و تسلیت عرض می نماید .


هنوز هم جوانانی هستند که در این عصر پر گناهی پا بر نفس خویش نهاده تا اسیر خاک نشوند زیرا ارزش خود را خوب درک کرده اند


آري! آنان كه تصور مي‌كردند باب شهادت با پايان جنگ نظامي بسته شده و آنان كه عشق شهادت‌اند بايد بروند جايي مثل افغانستان و عراق يا غزه، كه تير است و تركش و توپ و تانك، بسي در اشتباه بودند چرا كه امروز ديگر به خوبي ثابت شده است كه اگر اهل جهاد حقيقي باشي، يعني اقدام «شبانه‌روزي» «مخلصانه» «در مقابل دشمن» كه خود نوعي بصيرت شامل مي‌خواهد، «شهادت» همچون گذشته از رهگذر «جهاد في سبيل الله» نصيب تو خواهد شد .


آري!‌باب شهادت باز است ولي اين راه از جهادي مي‌گذرد كه داشتن بصيرت و اخلاص و تلاش شبانه‌روزي از ملزومات اصلي آن است

سلام بر تو که تمام قوانین عالم امکان را درهم شکستی و به همه فهماندی که اگر اسلام بماند بهتر از این است که من بمانم ولی اسلام نماند .


بگویید کوردلان بیایند و ببینند که جوان ایرانی برای رهبرش چه میکند جان را بر کف دست گرفته سر را فدا میکند .

حال و هوای شهرمان حال هوای زمانی را گرفته که شهدا را دسته دسته می آوردند به زادگاهشان برای وداع و دفن .

شانه هایمان دوباره عطر شهادت را گرفته عطر پرواز را گرفته دلم شوق پرواز دارد .


هر که دارد به سرش شور و نوا بسم الله

هـرکـه دارد سـر سـودای خـدا بـسـم الله


امروزه که درِ شهادت به روزنه ای مبدل گشته فقط افرادی می توانند از این روزنه بگذرند که دل از تمایلات دنیایی بریده و ارزوی وصال یار داشته باشند.


این جمله سید شهیدان اهل قلم واقعا زیبنده ی اوست : شهدا اصحاب اخرالزمانی سیدالشهدا هستند.


پندار ما این است که شهدا رفته اند وما مانده ایم حقیقت این است که شهدا مانده اند وزمان، ما را با خود برده است .زندگی کردن با مردن معنی می یابد، کلید ماجرا در مردن است نه زندگی کردن (سید شهیدان اهل قلم شهید اوینی)


راستي حالا كه براي ما ضعيف‌الايمان‌ها،‌نشانه‌هايي چنين روشن پديدار گشته و راه توجيه را بسته است آيا دليلي براي قعود و خمودي و دنيازدگي‌مان داريم؟


دیروز یکشنبه در درگیری با اشرار و اوباش مواد مخدر که در شهرستان میبد صورت گرفت جناب آقای مهدی فتوحی به فیض والای شهادت نائل آمدند .


این شهید والا مقام به اعتراف همه ی دوستان از اخلاق بسیار خوبی برخوردار بودند و با صدای زیبایی که داشتند به تلاوت قرآن و مداحی اهل بیت علیهم السلام عنایت ویژ های داشتند که انصافاً می توان نوشت که وفضتم فوزاً عظیما