زمان : 11 Dey 1390 - 23:20
شناسه : 43585
بازدید : 2621
برگزاری دومین دروه مسابقات علمی – عملیاتی آتش نشانان استان یزد‎ برگزاری دومین دروه مسابقات علمی – عملیاتی آتش نشانان استان یزد‎

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد، دومین دوره مسابقات علمی عملیاتی آتش نشانی شهرستانهای استان یزد دی ماه امسال با هماهنگی اداره کل امور شهری و شوراها و مدیریت بحران استانداری یزد به میزبانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد برگزار گردید.


هدف از برگزاری این مسابقات بالا بردن سطح آمادگی جسمانی نیروهای عملیاتی و ارتقاء سطح خدمت رسانی به همشهریان شهرستانهای استان می باشد .



این پیکارها در تاریخ یازدهم و دوازدهم دی ماه به مناسبت سفر پر خیر وبرکت مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) به استان یزد ( روز یزد )در ایستگاه شماره 5 سازمان با حضور 16 تیم ورزشی-عملیاتی از شهرهای استان طبق ضوابط و مقررات فدراسیون بین المللی ورزش آتش نشانان و امدادگران هم اکنون در حال برگزاری می باشد .


مراسم افتتاحیه این مسابقات در روز یازدهم دی با حضور مسئولین از استانداری و شهرداری و همچنین اعضای محترم شورای اسلامی شهر در سالن نمازخانه سازمان برگزار گردید. در ابتدا مهندس میرجلیلی مدیر عامل سازمان با بیان سخنانی در خصوص اینکه هرچه زمان رسیدن به حریق کوتاهتر تر باشد خسارات کمتری به مردم تحمیل می شود و این گامی در جهت رسیدن به جهاد اقتصادی می باشد.


در ادامه  نوروزی معاون امور عمرانی استانداری یزد با اشاره به تکمیل پروژه های عمرانی ریاست جمهوری از تلاش پرسنل سازمان تقدیر و تشکر نمود . در پایان  مطهریان رئیس شورای شهر با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار داشت بهترین خیر این است که مردم خیالشان آسوده باشد که حادثه ایی در کمین آنها نیست . این مسابقات هم اکنون در جریان است.