زمان : 11 Dey 1390 - 23:18
شناسه : 43583
بازدید : 1462
کانون های تخصصی در مساجد یزد افزایش یافت کانون های تخصصی در مساجد یزد افزایش یافت

کانون های تخصصی در مساجد یزد افزایش یافت

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با اشاره به افزایش تعداد کانون های تخصصی استان به 17 کانون گفت: کانون های تخصصی سلامت، عقاید اسلامی، عترت، سرود و آهنگ های انقلابی در یزد راه اندازی شد.

علی حکیمیان، با اشاره به نقش کانون های مساجد در جذب جوانان، گفت: پیش از این در استان یزد 13 کانون تخصصی فعالیت می کردند که با راه اندازی و تشکیل 4 کانون تخصصی دیگر تعداد آنان به 17 کانون افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه کانون های تخصصی در تقویت برنامه های فرهنگی مساجد نقش موثری ایفا می کنند ادامه داد: کانون های تخصصی باید فضای مناسب برای اجرای برنامه ها را فراهم سازند تا سایر کانون های فرهنگی و هنری مساجد بتوانند از این شرایط برای ارائه برنامه های غنی بهره برداری کنند.

حکیمیان همچنین از برنامه ریزی برای افزایش تعداد کانون های تخصصی در استان خبر داد و افزود: در کانون های فرهنگی مساجد کشور باید ظرفیت ها و زیر ساخت ها افزایش یابد تا به حوزه تخصصی برسیم.

وی با اشاره به مامویت های کانون های تخصصی خاطرنشان کرد: افزایش کیفیت و ارتقای مباحث تخصصی در کانون های و ارایه خدمات رسانی به سایر کانون هایی که امکانات کمتری دارند از مهمترین اهداف ایجاد کانون های تخصصی مساجد است.