زمان : 11 Dey 1390 - 22:44
شناسه : 43577
بازدید : 3079
تقدیر معاون رئیس جمهور از شرکت محتوی گستر پیشگامان تقدیر معاون رئیس جمهور از شرکت محتوی گستر پیشگامان

تقدیر معاون رئیس جمهور از شرکت محتوی گستر پیشگامان


معاون علمی رئیس جمهور از فعالیت های شرکت محتوی گستر از اعضای گروه پیشگامان تقدیر و لوح سپاسی و تندیسی ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان، دکتر سلطان خواه، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در هشتمین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات کویر از دستاوردها و فعالیت های شرکت پیشگامان محتوی گستر تجلیل کرد.

همچنین وی و هئیت همراه از غرفه این شرکت در هشتمین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات کویر بازدید و با محصولات و خدمات این شرکت آشنا شد.

در این بازدید علی اشرف زاده، مدیرعامل گروه در سخنانی با تشریح روند شکل گیری گروه پیشگامان و همچنین اهداف گروه از تاسیس شرکت پیشگامان محتوی گستر گفت: این شرکت با اهداف مختلفی از جمله ایجاد محتوا در حوزه وب تاسیس شده و تاکنون فعالیت های بیشماری را در این خصوص انجام داده است.

وی افزود: همکاری گسترده و مستمر با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص بازی های رایانه ای و راه اندازی اولین سرورهای ایرانی بازی رایانه ای تحت وب از جمله این دستاورد ها است

وی به راه اندازی سامانه شهر الکترونیک یزد – یزدتودی- اشاره کرد و گفت: این سامانه بیش از 300 خدمت الکترونیکی در دولت را در دسترس مردم قرار می دهد.

معاون رئیس جمهور از محصولات دیگر همچون ویدئو کنفرانس که هم اکنون در بسیاری از سازمان ها و ارگان ها از جمله 5 وزارتخانه مورد بهره برداری قرار می گیرد، بازدید کرد و با روند فعالیت آن آشنا شد.

گفتنی است این نمایشگاه که به مدت 3 روز برگزار شد، علاوه بر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار یزد، رئوسای دانشگاه های استان و سایر مقامات حضور داشتند.

همچنین صابر فیضی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به همراه بزرگیان معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و رضایی معاون استاندار یزد و سایر مقامات از غرفه شرکت بازدید کردند.

در آیین اختتامیه ای جشنواره معاون علمی فناوری رئیس جمهور از خدمات و فعالیت شرکت پیشگامان محتوی گستر به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان و شاخص تقدیر و لوح سپاس را ارائه کرد.